Dying Light, משחק הפעולה-הרפתקאות-פארקור-זומבים מגוף ראשון החדש של Techland הפולנית, שהושק בסוף חודש ינואר לקול ביקורות בינוניות פלוס בלבד מצד בעלי המקצוע בתחום – זוכה לאהדה גדולה בקרב השחקנים עצמם, ומסייע למפתחת הוותיקה לשבור את שיאי ההצלחה של עצמה.
לפי נתונים שמפרסמת Techland כעת, Dying Light הגיע למכירות מרשימות ביותר של 3.2 מיליון עותקים על בסיס שלושת הפלטפורמות אליהן הושק (PC, Xbox One ו-PlayStation 4) – לשם השוואה, משחק הזומבים הקודם של החברה, Dead Island שהוגדר אף הוא כהצלחה גדולה, מכר כ-3 מיליון עותקים בתקופת זמן כפולה של 90 יום, וכ-5 מיליון עותקים בסך הכל עד היום.
Dying Light מוגדר כבר עתה כמשחק המצליח ביותר בתולדות Techland, ואין ספק שהוא ריווחי הן עבור המפתחת והן עבור המפיצה שלו, Warner Bros. Interactive – כאשר כל הנתונים הנ"ל מרשימים במיוחד בהתחשב בכך שהכותר נמכר גם היום במחירו המלא של 60 דולר, ללא הנחות או מבצעים גורפים בהם נעזרים לרוב כשקצב המכירות מתחיל לדעוך.
אז מי אמר שזומבים כבר מיצו את עצמם בעולם הגיימינג?
לא רק הזומבים אלא גם הפארקור