במהלך תערוכת CES 2007 השנתית, שנערכה בלאס וגאס, נבאדה, בתחילת החודש, השיקה Dell את ספינת הדגל החדשה שלה בסדרת מחשבי ה-XPS השולחניים, מחשב ה-XPS 710 H2C, אשר עושה, לראשונה, שימוש במערכת קירור דו-שלבית לקירור המעבד, אשר פותחה יחד עם חברת CoolIT.
כעת מודיעה החברה כי המחשב החדש מגיע גם לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) במחיר התחלתי של 4,700 יורו (3,400 לירות שטרלינג באנגליה) כולל מע"מ ודמי משלוח, כאשר תוספת של אחד משני מסכי המחשב החדשים, מן הדגמים UltraSharp 2707WFP (אשר זמין כבר עכשיו) או UltraSharp 3007WFP-HC (יהיה זמין החל מה-31 בחודש זה) תעמוד על 1,566 יורו (או 1,040 לירות שטרלינג), שוב, כולל מע"מ ודמי משלוח.
במחיר הנ"ל המחשב יהיה זמין בתצורה הכוללת את מעבד ה-QX6700 באוברקלוק של 3.2 גיגה-הרץ (ביחס לתדר המקורי של 2.6 גיגה-הרץ), ישירות מ-Dell ותחת אחריות, זיכרון מערכת DDR2-667 בנפח של 2 גיגה-בייט, שני כרטיסי מסך GeForce 8800 GTX של NVIDIA במערך SLI, כרטיס PhysX של Ageia בעל זיכרון עצמאי של 128 מגה-בייט, כרטיס קול Sound Blaster X-Fi Xtreme Music של Creative ושני כוננים אופטיים (צורב ונגן). מערכת ההפעלה Windows XP Media Center Edition 2005 של מיקרוסופט כלולה גם היא. נוסף על כך מגיע המחשב עם מקלדת מולטימדיה ועכבר אופטי של Dell, מה שמעלה את השאלה המתבקשת, להיכן נעלמו מקלדת הגיימינג Tarantula ועכבר הגיימינג Copperhead של Razer, אשר ניתנים עם המחשב, כחלק מברירת המחדל?
כמו-כן, המפרט אינו כולל את הכונן הקשיח והמסך שעימם מגיע המחשב. בארה"ב מגיע המחשב עם שני כוננים קשיחים בתקן SATA, בעלי מהירות סיבוב פלטות של 10,000 סל"ד ונפח של 160 גיגה-בייט (כל אחד מהם) במערך RAID 0 ומסך מחשב בגודל 20 אינץ' מדגם UltraSharp 2007WFP (יחד עם הרמקולים AS501 של החברה), הכלולים במחיר המקורי.
Dell גם משיקה באירופה שירות תמיכה חדש ללקוחות פרטיים, הנושא את השם Presto. השירות מושק בהתחלה בצרפת, גרמניה ואנגליה והוא יספק תמיכה מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. שירות Presto, משלים את השירות הסטנדרטי שמגיע עם מוצרי החברה. Presto מציע ללקוח לקבל שני סוגים של שירות תמיכה, OnCall – דרך הטלפון ו-OnSite – בבית הלקוח. השירות הוא בתשלום, כאשר דמי מנוי שנתיים ל-OnCall עומדים על 80 לירות שטרלינג בשנה