חברת אפל הודיעה שחלק מן הסוללות במחשבים הניידים מדגמי MacBook ו-MacBook Pro עלולות להציג ביצועים פחותים יותר מאשר הן מיועדות, אם כי הן אינן מציגות סכנת בטיחות למשתמשים. "גורמי הבעיות אינם מהווים סיכון בטיחותי. אפשר להמשיך ולהשתמש בסוללה הקיימת", מסרה החברה.
לדברי החברה מדובר במחשבי MacBook ו-MacBook Pro המדוברים שנמכרו לאחר פברואר 2006. דיווחים על בעיות, כולל סוללות נפוחות, נפוצו מאז השקת המחשבים הניידים ב-2006. בהערות התמיכה למשתמש, אפל מציינת כי הסממנים לבעיות בסוללות הם: אריזה פגומה, סוללה שאינה נטענת כאשר המחשב מחובר לשקע החשמל, סוללה שאינה מזוהה וסימן X מופיע לידה במערכת ההפעלה או סוללה בעלת יחס טעינה/זמן סוללה נמוך כאשר היא טעונה במלואה ועברה פחות מ-300 מחזורי טעינה-פריקה.
אפל פרסמה תוכנת עדכון, Battery Update 1.2, אשר מטרתה לשפר את ביצועי הסוללות והיא מציעה למשתמשים להתקין את התוכנה על גבי כל מחשבי ה-MacBook ו-MacBook Pro. במידה שהבעיות בסוללות נמשכות גם לאחר העדכון, היא מבקשת מהמשתמשים ליצור קשר עם הסניף המקומי של אפל או עם הנציג המקומי המורשה מטעמה על מנת להחליף את הסוללות ללא תשלום, זאת גם אם המחשב כבר אינו תחת אחריות.
החברה מוסיפה גם כי עבור מחשבי MacBook ו-MacBook Pro בעלי מעבדי Core Duo של אינטל, תוכנית ההחלפה מאריכה את משך האחריות על הסוללה לתקופה של עד שנתיים ממועד רכישת רכישת המחשב.