פרק הסיום, קרב האגרוף והקליפ המוסיקלי החדש ששברו את הרשת – ואת עולם הקולנוע
חובבי קולנוע, חובבי טלוויזיה, חובבי מוזיקה או חובבי ספורט – לא ממש משנה לאיזו הגדרה או הגדרות מאלו אתם משתייכים, יש סיכוי לא רע שקרה בימים האחרונים משהו שעניין אתכם מאוד, וזה בא לידי ביטוי במספר שיאים מעניינים של צפיות ופופולריות ברשת, ולא רק בה.
האירוע הגדול ביותר של השבוע החולף היה ללא ספק 'קרב העשור' של עולם האגרוף, בין פלויד מייוות'ר לקונור מקגרגור שעשה את המעבר מהזירה המתומנת של קרבות ה-UFC בכדי לבחון את יכולתו מול המתאגרף המצליח, אשר ניצח אותו באמצע הסיבוב העשירי ועלה למאזן יחיד מסוגו של 50 ניצחונות אל מול 0 הפסדים, אשר הפך אותו לאגדה אמיתית של התחום.
הקרב הזה הצליח לשבור ללא בעיות מיוחדות את כל שיאי ההכנסות עבור מופע ספורטיבי אחד בודד, עם הכנסות משוערות של מעל ל-700 מיליון דולר (!) בכל רחבי העולם שהגיעו מכ-5 מיליון חבילות צפייה מקוונת בעלות של 90 דולר ומעלה שנמכרו, מעל ל-14,000 כרטיסים במחירים עצומים שנמכרו לאולם הקרבות עצמו עם הכנסות כוללות של כ-80 מיליון דולר, חסויות, פרסומות ועוד, כאשר מתוך כל הסכום המאסיבי הזה מעל ל-200 מיליון דולר הגיעו לכיסו של המנצח (לפי ההערכות), ועוד כ-70 מיליון דולר לערך הגיעו אל "המפסיד" שכנראה לא יהיה מאוכזב לאורך זמן רב מדי מהתוצאה.
העניין העצום שיצר הקרב הביא במקביל לדעיכה היסטורית באולמות הקולנוע בצפון אמריקה, כשבסוף השבוע האחרון 12 הכותרים המרוויחים ביותר על המסך הגדול הכניסו יחד פחות מ-50 מיליון דולר – שיא שלילי שלא התקבל כמותו מאז ספטמבר 2001 (!), בעקבות קריסת מגדלי התאומים. השבוע הקרוב עשוי להיות חלש אפילו יותר בבתי הקולנוע, כשאף סרט חדש לא יושק בהפצה רחבה, ויהווה אקורד סיום צורם במיוחד לקיץ מאכזב מאוד בקופות.
בתחומי בידור אחרים מחוץ לבתי הקולנוע המצב דווקא מעודד הרבה יותר, עם או בלי קשר למייוות'ר ומקגרגור, כשהפרק השביעי והאחרון לעונה השביעי של 'משחקי הכס' שבר שיאים עם 12.1 מיליון צופים בשידור הטלוויזיוני – שיא חדש עבור HBO ושיא חדש עבור ערוץ פרימיום שמוצע אך ורק בתשלום נוסף, ולא באופן סטנדרטי לכל המנויים. יחד עם הצופים המקבילים בשירותי הסטרימינג שלה (גם הם בתשלום חודשי, כמובן), ב-HBO דיווחו כי כמות הצופים עולה לנתון מרשים אפילו יותר של כ-16.5 מיליון צופים, וכעת נראה כי רק לפרק האחרון בסוף העונה השמינית (והאחרונה בהחלט) של הסדרה יהיה פוטנציאל לנפץ את הנתון הזה בעתיד הנראה לעין.
לקינוח, גם סרטון הוידאו עבור השיר החדש של הזמרת טיילור סוויפט, Look What You Made Me Do, בו היא "עונה" לכמה וכמה מפורסמים שהעבירו עליה ביקורת בעבר, צבר עניין גדול מאוד – והפך לוידאו הנצפה ביוצר בכל רשת YouTube ביממה הראשונה להפצתו, עם לא פחות מ-43 מיליון צפיות שמעניקות סיפתח מוצלח בדרך להפיכתו האפשרית לעוד יצירה אשר חוצה את הרף היוקרתי של מיליארד צפיות.
מעל ל-54 מיליון צפיות ביממה וחצי, והספירה ממשיכה לעלות בקצב מהיר במיוחד