בימים אלו, שירות הדוא"ל מבוסס ה-Web של גוגל, Gmail, שולט ללא עוררין בתחום כבר כמה שנים טובות. גוגל מחזיקה אצלה מאות מיליוני תיבות דוא"ל של משתמשים מכל רחבי העולם, ויחד עם אפליקציה לכל מכשיר נייד וגישה פשוטה מכל דפדפן, השירות הפך לפופולרי ונגיש עד מאוד.
מיקרוסופט, כמובן, עדיין שולטת בשוק העסקי עם Outlook ושרתי ה-Exchange הניתנים להקמה פנים-ארגונית, אך נראה שעכשיו היא רוצה חלק מהעוגה של גוגל. שירות ה-Hotmail הקיים של החברה ימשיך לפעול, בינתיים, והחברה אומרת שהיא לא תכפה את המעבר על משתמשים קיימים בזמן הקרוב.
השירות החדש כמובן כבר זמין במשך זמן מה, אך עד היום לא היה מוגדר כמוצר מוגמר. החל מהיום, מיקרוסופט תשווק את Outlook.com באינטרנט, בטלויזיה וברדיו באמצעות קמפיין בעלות של מיליוני דולרים. ותיפטר מתווית ה-Preview שהודיעה למשתמשים שזוהי רק גרסת ההדגמה של השירות.
נכון להיום רשומים בשירות כבר כ-60 מיליון משתמשים, זאת על פי דארמש מאטה, דירקטור בכיר בצוות Outlook.com. "לא ציפינו לגדול כל-כך מהר כפי שגדלנו בזמן ההצצה המוקדמת" מסביר מאטה, "חלק מהמערכות שלנו היו תחת עומס כבד".
עוד נתון מפתיע שחושף מאטה הוא שכשליש מהנרשמים, כ-20 מיליון משתמשים, היגרו ל-Outlook.com ישירות מ-Gmail. עכשיו זה כבר מאוד מפתיע. אולי הם רק רצו לראות על מה כל המהומה?
מיקרוסופט טוענת כי עבור משתמשי Hotmail קיימים המעבר יהיה מהיר ופשוט וכבר היום חלק מהם צריכים להתחיל לקבל הודעות ממיקרוסופט המעודדות אותם להחליף ל-Outlook.com. משתמשים קיימים כבר רשומים ל-Outlook.com לא יריגשו בשיוי, אך כן ישימו לב לשדרוגים, כגון ממשק חדש ליומן ואינטגרציה מלאה עם סקייפ שתאפשר שיחות וידאו וצ'יטוט.
אגב, מיקרוסופט גם הכינה פרסומת בסגנון גוגל ל-Outlook.com. צפו בעצמכם.
אתם כבר שידרגתם?
יש לי רק מילה אחת להגיד על זה
לא 🙂
והסיבה:
מעט מידי, מאוחר מידי.