ענקית משחקי החברה האינטרנטית זינגה מדווחת כי האפליקציה 'Draw Something' שפותחה על ידי 'OMGPOP' חצתה את רף ה-50 מליון הורדות תוך כ-50 יום בלבד
בחודשים האחרונים ניתן לומר כי אכן נוכחנו לראות את כוחן של האפליקציות, שככל שהזמן חולף נראה כי הן צורכות יותר תעבורה מרשתות הסלולר ברחבי העולם – וכעת, נראה כי שוב הן עושות כותרות. חברת זינגה, שבחודש שעבר רכשה את מפתחת המשחקים 'OMGPOP', מסרה לאחרונה כי המשחק הציורי הכובש 'Draw Something' (שזמין דרך האפסטור של אפל וגם למשתמשי אנדרואיד ב-Google Play), כבר הורד יותר מ-50 מליון פעמים בתוך 50 ימים בלבד. העובדה הזו, לפי הדיווחים, הופכת את האפליקציה למשחק הנייד שהצליח לכבוש את השוק בתקופה הקצרה ביותר אי פעם.
לאלו ממכם שעדיין לא הספיקו להכיר את האפליקציה, מדובר במשחק רשת אשר מאתגר את השחקנים לצייר באמצעות האצבע (או עט ייעודי) ציור שיתאר מילה מסויימת – כאשר על השחקן בקצה השני לפענח מהי המילה שמתאר הציור. כמו כן מציע המשחק לרכוש תוספות כגון צבעים חדשים שניתן יהיה לצייר באמצעותם, מגוון חדש של מילים וגם "פצצות" שתפקידן לצמצם את בנק האותיות הנתון כאשר מנסים לנחש מה צייר השחקן השני. הרכישה נעשית הן באמצעות מטבעות אשר מרוויח השחקן מניחוש נכון של ציורים והן באמצעות מטבעות שנרכשו בכסף אמיתי. כמו כן יש לציין כי המשחק זמין גם בגרסה חינמית (אשר כוללת פרסומות רבות ומעיקות), אך כדי להנות מהחוויה המלאה תצטרכו להוציא מהכיס דולר אחד. ניתן להניח כי אחד הגורמים המרכזיים להצלחה הגורפת של האפליקציה נובע מהאפשרות שבאמצעותה ניתן לקשר את האפליקציה לחשבון הפייסבוק ואף להזמין חברים מהרשת החברתית לשחק ביחד. מלבד זאת מעניין לציין כי האפליקציה, שכבר הדפה את 'Angry Birds Space' מהמקום הראשון ברשימת האפליקציות בתשלום בתוכנת האייטונס, נהנית מלא פחות מ-14.4 מליון שחקנים פעילים בכל יום.
מאז שהושקה האפליקציה, ציירו השחקנים מעל ל-6 מיליארד ציורים שונים – כאשר ביום הראשון להשקה ציירו השחקנים שלושה ציורים בשנייה אחת. כעת, הנתון עומד על כ-3,000 ציורים בשנייה אחת בכל רגע נתון. אין ספק כי בחברת זינגה האמריקאית בהחלט מרוצים מרכישת הענק של המפתחת 'OMGPOP' – שלפי הדיווחים הגיעה לסכום עתק של 200 מליון דולר, אך ככל הנראה, לפי רף ההצלחה מעורר ההשראה של 'Draw Something', החברה תחזיר לעצמה את הסכום דיי מהר.
.