צוקרברג מדבר על גוגל, ההנפקה העתידית ועל משחקים
על דבר אחד גוגל ומארק מסכימים – גוגל מתמקדת בלעשות יותר מדי דברים במקביל. חברת גוגל אמנם כבר הודיעה כי בכוונתה לסגור את המעבדות (Google Labs) ולהתמקד בפיתוח מוצרים קיימים, אבל פייסבוק חושבת שעדיף להתמקד במוצר אחד בלבד ולעשות אותו יותר טוב מכולם, כך מסרה שריל סנדברג, סמנכ"לית השיווק של הרשת החברתית בראיון לרשת CBS האמריקאית.
מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק, שהשתתף גם הוא באותו הראיון, חלק איתנו גם הוא את ראיית עולמו. "גוגל מנסה לבנות את הגרסה הקטנה שלה לפייסבוק" אמר מארק בהתייחסותו לגוגל+. עוד הוסיף כי בעודו רואה חברות כגון אפל ואמזון כשותפות וכי פייסבוק מנהלת מגעים איתן בדבר שיתופי פעולה אפשריים בעתיד, גוגל נשארת יריבתה של פייסבוק.
באותה נשימה שלל צוקרברג גם את האפשרות כי פייסבוק תפתח משחקים או שירותים משלימים אחרים לרשת החברתית, זאת משום שלדעתו של מארק מהלכים שכאלה יכולים לפגוש במיקוד של פייסבוק בפיתוח הפלטפורמה החברתית. בנוסף, אמר כי ההמצאות הכי טובות מגיעות מחברות קטנות וסטארט-אפים, ולא ממחלקות פיתוח של חברות גדולות.
לסיום, התייחס מארק גם להנפקה עתידית של החברה בבורסה והפיכתה לחברה ציבורית. מארק מסר כי החברה בהחלט מתכננת לצאת בהנפקה, זאת על מנת לתגמל את עובדיה המסורים ואת המשקיעים שהאמינו בחברה במהלך השנים.
במהלך הראיון ניסה צוקרברג שלא תהתייחס לתרומתה של פייסבוק ל"אביב העמים" הערבי או לפרסומים המחשידים את החברה בריגול אחר משתמשיה באמצעות "עוגיות" נסתרות, מסיבות ברורות.