פייסבוק תשלב פרסומות גם באפליקציות מובייל
הרשת החברתית הענקית הגישה לפני כשבועיים מסמכי הנפקה לבורסה בדרכה להפוך לחברה ציבורית. באותם מסמכים חשפה פייסבוק את כל המספרים שכולם רצו לדעת – כמה משתמשים חברים ברשת, כמה תמונות מאוחסנות בשרתי פייסבוק וכמה כסף עושה מארק בחודש (לא באמת).
עם זאת, אותם המסמכים חשפו גם כמה מדאגותיה של פייסבוק באשר לעתיד הרשת, כאשר אחת הדאגות העיקריות של פייסבוק היא הסמארטפונים המשמשים כמחצית ממשתמשיה על מנת לגשת לתכני הפרופיל שלהם. מהמשתמשים האלה פייסבוק לא רואה שום הכנסה, זאת משום שהם אינם צופים בפרסומות הממוקמות בין דפי הפייסבוק.
כעת, פייסבוק עומדת להרחיב את פלטפורמת הפרסום הממוקד שיצרה ולשלב אותה גם באפליקציות מובייל, כך מדווח העיתון Financial Times, כאשר העיתון מצטט מספר מקורות אנונימיים שטוענים כי פייסבוק כבר נמצאת במגעים עם כמה וכמה חברות פרסום שינסו למצוא דרך להטמיע פרסומות גם במסכים קטנטנים.
הפרסומות ישולבו, ככל הנראה, בניוז פיד של המשתמשים וידווחו להם, בדיוק כמו חבריהם, על מבצעים חדשים של החברות המפרסמות.
פייסבוק תערוך כנס משווקים בסוף החודש בניו יורק, בו צפויה להודיע על פלטפורמת הפרסום החדשה, כאשר השינוי יכנס לתוך כבר בתחילת מרץ.
מה אתם חושבים על פרסום על המסך הקטנטן?
ספרו לנו בטוקבקים ובפורום סלולר וטאבלטים.