מוצאת דרכים יצירתיות להרוויח כסף מפרסום
במסמכי ההנפקה שהגישה פייסבוק לבורסת ניו-יורק ציינה החברה כי היא מודאגת שלא תוכל לייצר מספיק כסף מפרסום, זאת לאור העובדה כי יותר ויותר משתמשים מתעדכנים באמצעות הסמארטפונים שלהם והאפליקציות השונות, בהן פייסבוק אינה מטמיעה, לפחות נכון לעשיו, פרסומות ומודעות ממומנות.
עם זאת, לפייסבוק עדיין יש מספיק משתמשים שנכנסים לאתר באמצעות הדפדפן של המחשב האישי – ולהם היא מתכוונת להציג כמה שיותר פרסומות.
מסתבר כי פייסבוק החליטה שאנחנו צריכים לראות את הפרסומות שלה גם כשאנחנו מתנתקים מהרשת החברתית – ובתור אקט חינוכי, על מנת שנחשוב פעמיים בפעם הבאה שנרצה להתנתק מפייסבוק – הפרסומת תתפוס את כל העמוד.
בינתיים, הפרסומת היחידה שמשתתפת ביוזמה החדשה היא של מנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט, אך אנחנו בטוחים כי בקרוב מאוד נתחיל לראות גם תכנים פרסומיים נוספים.
פייסבוק ציינה כי כ-37 מיליון אנשים מתנתקים מחשבונות הפייסבוק שלכם בכל יום ביומו בארצות הברית בלבד, כך שלפייסבוק יש כאן פוטנציאל רווח לא רע בכלל כאן. עם זאת, אנחנו מטילים ספק באפיקטיביות של פרסומות שכאלה, הרי ברגע שאתם סוגרים את הפייסבוק, סביר להניח כי סיימתם לעשות את כל מה שתכננתם עם המחשב ואתם הולכים לעשות משהו אחר במקום אחר, כך שגם אם ראיתם משהו שמעניין אתכם, סביר להניח כי תשכחו את זה עד לפעם הבאה שתשתמשו במחשב.
מה אתם אומרים? הפרסומות במסכי ההתנתקות יפריעו לכם?
ספרו לנו בטוקבקים ובפורומים שלנו.