ענקית התוכנה מרדמונד הודיעה סוף סוף באופן רשמי על רכישת הרשת החברתית לתאגידים, Yammer, בת הארבע בלבד.
Yammer מאפשרת לעסקים להקים רשתות חברתיות פרטיות עבור העובדים שלהם על מנת להדק ולפשט קשרי עבודה. רבים השוו אותה לטוויטר או פייסבוק פרטיים.
נראה כי מיקרוסופט ממשיכה להתרכז בפיתוח פלטפורמת הענן שהיא בונה עבור משתמשים עסקיים ותאגידים וממשיכה גם להוסיף לתוכה אפשרויות חברתיות ולא רק כלים לעבודה. לאחר שהשלימה את הרכישה של סקייפ עבוד סכום של 8.9 מיליארד דולרים ועובדת, ככל הנראה, על הטמעה גם של סקייפ בפלטפורמת הענן העיסקית שלה.
על פי מקורות רשמיים בחברת מיקרוסופט, הצוות של Yammer ישתלב בחטיבת האופיס של מיקרוסופט, בזמן שהם ישארו כפופים למנכ"ל והמייסדר הנוכחי של החברה, דייויד סאקס.
עכשיו, מיקרוסופט צריכה למצוא דרך יצירתית להפיק כסף מהרכישה החדשה שלה. נכון להיום, ל-Yammer יש 4 מיליון משתמשים רשומים, כאשר רק כחמישית מהם משלמים על שירותי פרמיום, וכל השאר מעדיפים את החבילה החינמית.