רצו לא מעט שמועות ברשת לגבי האירוע של פייסבוק. הרעיונות לפרי פיתוחה האחרון היו די מגוונים, אם כי הדיעה הרווחת היתה כי פייסבוק תציג סוף-סוף את הסמארטפון הממותג שלה עליו אנחנו שומעים כבר כל-כך הרבה זמן.
עם זאת, כל השמועות הפרכו בכמה דקות של הצגה, כאשר צוקרברג הציג את מנוע החיפוש החכם של פייסבוק. התוסף החדר נקרא “Graph Search”, ועל פי מארק – "זה מאוד, מאוד שונה מחיפוש אינטרנטי".
מה שהוא עושה, בעצם, הוא לחפש באמצעות שאילתות חכמות בין כל המידע שהחברים שלכם מציגים לראווה, כגון מסעדות אהובות, טיולים שהם עשו לאחרונה או הנכונות של אחד מהם ללכת היום בערב לסרט. אתם יכולים לחפש, לדוגמה, "מי מהחברים שלי בקטע של שר הטבעות", והחיפוש החכם יציג לכם מיד תוצאות.
בנוסף, פייסבוק מדגישה את שיתוף הפעולה של עם מיקרוסופט (ומנוע החיפוש לה – Bing) ומציגה גם אפשרות לחפש דברים אחרים, כגון את מזג האוויר, כאשר תוצאות החיפוש מוצגות בצורה גרפית. בערך כמו Google Now או סירי שזמינים כבר למכשירים הסלולריים.
זהו, על זה היתה כל המהומה. עכשיו אתם מוזמנים לספר לנו בתגובות ובפרומים שלנו מה אתם חושבים על Graph Search.