סטארט-אפ בחסות – מיקרוסופט ו-Junction מציגות
מה צריך בשביל להתחיל סטארט אפ? קודם כל יש רעיון, אחר כך יש חשיבה מעמיקה, השוואה, מחקר, וייעול, ואחר כך מגיע החלק הקטלני לרוב החברות – גיוס הכספים להשקעה. 90% מחברות ההיי-טק החדשות קורסות בשל אי-השקעה, ודבר זה יוצר מחסום בפני המון רעיונות שיכולים להיות חדשניים, אבל מסיבות כאלה או אחרות, מתקשות לצבור להן קהל מאמינים עם כיסים נפוחים. בדיוק בשביל זה יש בעולמנו אנשים עם כיסים מאד עמוקים וחזון מאד רחב שמחפשים את החברות הקטנות עם הרעיונות הטובים באמת.
בשוק היום קיימים שני פרוייקטים עיקריים למימון מרוכז של חברות סטארט-אפ. האחד, והגדול יותר, מבית מיקרוסופט, והשני הוא פרויקט שנקרא Junction. שניהם מעלים אל פני שטח חברות סטארט-אפ, נותנים להן מימון וחשיפה, ומקדמים אותן בדרך להצלחה (וכמובן גוזרים קופון על הדרך). בכנס הטכנולוגי זכינו לחזות בכמה מהחברות והתרשמנו לטובה מהיצירתיות והרעיונות הטובים.
לטובת החברות הישראליות שבהחלט הרשימו אותנו, ולטובת שוק ההיי-טק הישראלי שזקוק נואשות לכמה שיותר כאלה, הבאנו אליכם, הגולשים, קצת מהטעם הנפלא של החדשנות בתחום. תתרשמו בעצמכם.
Rotary View – לראות מכל הזויות
כיום, אתרי הקניות והצרכנות מהווים חלק גדול ומשמעותי מאד מהצרכנות הכללית בעולם. ההטבה במחיר והקלות שב-"לא צריך לקום מהכסא", מושכים קונים רבים יותר ויותר להשתמש בשיטה ולקנות מהרשת. למרות כל היתרונות, יש לקניה מרחוק חסרון אחד עיקרי – אתם לא יודעים מה תקבלו. התמונות ערוכות בפוטושופ, וזוית הצילום לא מכסה אפילו 70% מהמוצר. מעכשיו לא עוד.
הפיתוח של החברה מאפשר, באמצעות אפליקציה פשוטה, לצלם מוצר ממספר זויות שונות, והאפליקציה תכין מודל תלת מימדי יפייפה וניתן לסיבוב שלו תוך מספר דקות. בכל אתר קניות שיבחר בטכנולוגיה, תוכלו לבדוק את המוצר מכל הזויות האפשריות ולקנות בבטחון רב יותר. והמספרים מוכיחים שיש עד 35% פחות החזרת מוצרים.
moduBiz – קדמה לצורך קדמה
להקים אפליקציה טובה זה לא משחק ילדים. ברגע שמספר המשתמשים עולה, ונפח הנתונים הנאסף מגיע לכמויות גדולות, מגיעה נקודת השבירה שגורמת להרבה מפתחים להישאר מאחור ולהוציא המון כסף מיותר שלא תמיד יש להם. הבשורה בתחום, מגיע מ–moduBiz.
הכלי הענני מהווה "מחסן נתונים" לאפליקציות אחרות, עוזר להן לאחסן אותם, לנתח אותם ולהפיק מהם תועלת עסקית שתעזור להם להתקדם. זהו פיתוח שיעזור ליצור קדמה אצל אחרים ולכן טוב שמיקרוסופט בחרו דווקא בהם.
MediSafe – לקחתם את הכדורים שלכם היום?
כ-30% מאוכלוסיית העולם רשומים כמי שלוקחים תרופות באופן יום-יומי קבוע. בכל שנה מאושפזים בבתי-החולים באמריקה כ-700 אלף אנשים אך ורק ממנת יתר או ממנה פחותה של תרופות, ובכל 19 דקות בממוצע מת אדם בארה"ב ממנת תרופה לא נכונה. אורך חיים פעיל ועמוס גורם לאנשים נטייה לשיכחה, וזה עלול לעלות לפעמים גם בחיי-אדם.
האפליקציה של החברה נקראת PillBox והיא נועדה להזכיר לחולים שבינינו כמה כדורים או זריקות לקחת, ומתי, בצירוף התראות SMS, שיחה מראש ועדכוני Push. הכל כדי שנוכל לחיות בצורה בריאה יותר. זאת אכן בשורה לאנשים שצורכים תרופות מדי יום, ופיתוח חשוב מאד בעולמנו.
Evento – עם ארגון טוב, הכל טוב
בכל יום מתרחשים אירועים המוניים כמו קונצרטים, משחקי ספורט, מסיבות וירידים, ומעל 25% מהכרטיסים לאירועים האלו לא נמכרים משום שרובם אינם מגיעים לקהל היעד שלהם בצורה מדוייקת. לרוב מסתפקים בפרסום בדף פייסבוק רגיל ומשעמם שלא באמת ימשוך אף אחד להגיע. המפתחים של Evento חשבו על הדבר הבא.
האפליקציה, ששירותיה מיועדים למתכנני ובעלי האירועים עצמם, מספקת מערכת מלאה החל מאיתור האירוע, ועוד ליצירת דף אינטראקטיבי לפרסומו, הכולל בתוכו פרסום אוטומטי, תגמול יח"צ בין אדם לחברו (שמיד גורר פרסום לקהל יעד דומה), ועד סנכרון מלא עם חברות גדולות שמאפשר רכישת כרטיסים, וניווט תלת מימדי במקום האירוע כדי לבחור מקום ליד החברים. בפעם הבאה שתרצו לארגן מסיבה או הופעה, תדעו למי לפנות.
TwiterLand – שיווק חברתי מושלם
TwiterLand – שיווק חברתי מושלם
מאז ומתמיד ישנם אנשים שמובילים וסוחפים אחריהם דעת קהל, ואליהם פונים גופים מסחריים כדי שימליצו עליהם או יפרסמו אותם. בעידן הטכנולוגי הפך האתר Twiter למה שנחשב היום הכלי השיווקי החזק ביותר בעולם. עובדה זו הופכת אנשים בעלי מעריצים רבים לכלי שיווק מהלכים, אבל איך אפשר לדעת מי הם?
האתר TwitterLand, בעזרת כלים מתקדמים לניתוח והשוואת נתונים, מוצא עבור העסק אנשים שמהווים "מנהגי דעת קהל" לפי הפעילות האינטרנטית שלהם, ומצביע אחרי מי כדאי לעקוב ולחזר. זהו בלי ספק פוטנציאל אדיר לשני הצדדים, ולוקח את תחום השיווק רמה אחת קדימה.