המכונית, שבאה כדגם מחודש לגרסה המיושנת של מכונית ה-Roadster של טסלה, תביא עימה שיפורים לאווירודינמיקה ולחיכוך של המכונית עם הכביש, בנוסף לשיפור בסוללות המכונית לעליה ניכרת של טווח הנסיעה
טסלה עושה מהפך בשוק המכוניות, שוב. מנכ"ל החברה, היזם אלון מאסק, הכריז לפני כמספר ימים על התוכנית של החברה להשיק מחדש את דגם ה-Roadster המקורי של החברה עם שיפורים שיגדילו את טווח הנסיעה של המכונית ליותר מ-600 קילומטרים, שיפור של יותר מפי 1.5 מהטווח הנוכחי של מכונית הספורט החשמלית שייצורה הופסק בשלהי 2011.
השיפורים, שמהווים שילוב של שיפורים הן בטכנולוגיית הסוללה שברכב והן במבנה המכונית, יוצגו בדגם מחודש של המכונית הספורטיבית, עם הצגת תכלית של הטווח החדש על ידי נסיעה ללא עצירה מסן פרנסיסקו ללוס אנג'לס בשבועות הראשונים של 2015.
השיפורים כוללים עליה של כ-31 אחוזים בקיבלות האנרגטית של סוללות המכונית, בנוסף להוספת ערכת שיפור האווירודינמיקה להורדה של כ-15 אחוזים בהתנגדות האוויר, עם שינוי במערכת הבלימה והצמיגים עצמם להורדה נוספת של 20 אחוזים בהתנגדות של המכונית עם הכביש. על פי טסלה, סך כל השיפורים מהדגם הישן לדגם החדש של מכונית ה-Roadster החשמלית של החברה יניבו כ-50 אחוזים בשיפור הטווח, המתרגם לנסיעה רצופה של כ-640 קילומטרים ללא הצורך בטעינה מחדש, בהחלט הישג מרשים שעוד לא נראה כמוהו בתחום.
סרטון מאתר SlashGear המציג את יכולת ה-4X4 של דגם ה-P85D כפול המנוע שהוצג לפני מספר חודשים, בנוסף למערכת האוטופיילוט החדשה שלה בפעולה
לאחר הרבה מאוד שנים בהן שוק המכוניות החשמליות היה מוגבל לטווח ה-400 קילומטרים, זה בהחלט סימן טוב לראות חברה שממשיכה לפתח וששואפת לשפר תמידית את הטכנולוגיה בתחום.
[interaction id="54a54d25fe4def88516cd559"]