המערכת, מבית ROI CUSTOMERS, מנטרת את ביצועי המוקדים הטלפוניים ומאפשרת ניתוח מתקדם ומעמיק לשיפור השירות.
חברת HOT ממשיכה בהשקעותיה לשיפור השירות הטלפוני ללקוחותיה. במסגרת השינויים, רכשה החברה לאחרונה מערכת מתקדמת (Customer Centric Performance), שפותחה ע"י החברה הישראלית ROI CUSTOMERS, לניטור של ביצועי המוקדים.
ה-CCP, הינה מערכת BI מתקדמת, ייעודית למוקדים טלפוניים המושתת על מתודולוגיית מדידה וניטור מתקדמת. היא נתפסת כחידוש מבחינת שיטות העבודה המקובלות ביחידת ה-Contact Centers בישראל.
בעקבות רכישת CCP החלו ב-HOT הטמעה אינטנסיבית של CCP לכל מערכות המידע הפועלות במוקדי השירות והמכירות.
ערן שפיר, מנהל חטיבת מערכות מידע ב-HOT: "מערכת CCP משתלבת היטב במערך ה-BI של HOT ותאפשר קפיצת מדרגה בניהול מערך המוקדים הטלפוניים של החברה."
ההודעה מגיעה מאמיר גלעד, מקבוצת גיל-עד תדמית.
זה לא משנה
אם המוצר שלהם על הפנים אז מה הטעם לשפר את השירות? שיתמקדו כרגע במוצר.
כתבה ריקה מתוכן
הוט לא שיפרו כלום, רק הוסיפו תוכנה למחשב
וזהו
השקרים והיחס השרלטני ישארו
הדג מסריח מין הראששששששששש
הוט זו חברה חסרת תקנה!
אלא אם כן יפרקו כליל את ה"זוועה" הזו, יפטרו את כל כוח האדם שם כולל הנהלה, ואז יקימו מחדש עם אנשים תמימים והגונים תחת שם אחר, רצוי עברי.
מה הקשר בין תוכנה לשפור שירות?
בזמנו הם פרסמו שהם מקבלים 500 נציגי שירות חדשים כדי לפתור את בעיות השירות. וזה עזר ?
שרות פותרים במחשבה ולא בזריקת פתרון תוכנה או מסות של עובדים.
זה לא ישנה דבר
הוט תמיד תשאר חרא של חברה.
חברה על הפנים
מוצרים תקולים ותכנים ישנים.
אתם יודעים מה הכי מצחיק ..
שהצליחו לשטוף לכם את המוח ולהאמין שהוט היא "חרא של חברה" כאשר כל שאר החברות לפחות לפי מה שזה נראה בתגובות שלכם טובות בהרבה ,שתדעו שגם החברות האחרות לא בדיוק עושות הכל למען הלקוח ,ולמען האמת כולם בערך אותו הזבל פחות או יותר .
בדיחה טובה
כדי לשפר את השירות ללקוח הוט צריכה להפנים שיש צורך לתת שירות אדיב, יעיל וטוב ללקוח ולא להיפך. זה לא יעזור לקנות עוד תוכנת ניטור אם אין רצון אמיתי לשפר את השירות.
שום מערכת ממוחשבת לא תשפר את השירות
אלא דבר ראשון שינוי מקצה לקצה של המדיניות הנוכחית הרואה שלא רואה את הלקוחות ממטר.
ובנוסף, שיפור משכורות משמעותי לנציגים ובכך שימורם, ומדידת אמיתית של הנציגים ע"י מתן שיות לשביעות הלקוח, ולא כמה מהר הם מסיימים שיחה.
תוכנה לא תעזור
הייתי מוכן לעבור להוט אבל נקודת התורפה של החברה הזאת היא היחס והשירות לקוחות שלהם, שמתחת לכל ביקורת. אני בטוח שאם היו משפרים את הנקודה הזאת, רבים היו מצטרפים אליהם. חבל. אני גם חושש שלא אוכל להתנתק מהם וכך בעצם להיות לקוח שבוי שלהם.
הוט
שמעתי הרבה על הוט.אבל אני בניגוד לרוב המוחלט לא שבוי שלה.אני לא מחובר אליה אבל רואה מלא סדרות איכותיות מהרשת.להוט אין מה להציע היום.אין מדע בידיוני קומדיות איכותיות.ואם יש משהו אז זה נטחן עד דק.מעבר לכך הכפיה של כל הערוצים והערוץ הראשון ובכך לשלם אגרה על כלום היא דבר גועלי ביותר.אני לא מתחבר ולא אתחבר.
בזק לא יותר טובים….