אפליקציית הניווט של חברת NavNGo מגיעה בגרסה לאנדרואיד, אשר מוצעת בחינם ל-48 שעות הקרובות בלבד
לא ברור איך בארץ קטנה כמו שלנו, שניתן להגיע בה מקצה עד קצה בכמה שעות בודדות, זירת אפליקצייות הניווט היא אולי הזירה עם הכי הרבה תחרות בשוק הסמארטפונים. אולי זה קשור לעובדה שישראלים לא אוהבים לצאת "פראיירים" וזה אומר להגיע מנקודה לנקודה בזמן הקצר ביותר.
בכל אופן, לאחר שלפני כמה זמן דיווחנו לכם שאפליקציית הניווט של גוגל כבר פעילה בארץ וכעת חברת NavNGO מנסה להכניס את רגלה לתחרות, כאשר היא מציעה את גרסת תוכנת הניווט שלה, ה-iGO Primo בחינם למשך 48 שעות. מחירה הרגיל של התוכנה הינו 260 ש"ח.
כבר בשלב ההורדה של התכנה נתקלנו בבעיה. המכשיר שעליו ניסינו להתקין את האפליקציה, נקסוס 4, לא נתמך בפליי סטור (וזאת בניגוד למה שהחברה מציינת כאן). לא התייאשנו, והשתמשנו באפליקציית Market Helper הנהדרת, שמאפשרת זיוף הצגת המכשיר לפליי סטור. אחרי הדמיית המכשיר שלנו לגלקסי S3, האפליקצייה הורדה בהצלחה, כל 452 המגה בייט שלה. היתרון בהורדה הגדולה הוא שאפשר להשתמש באפליקצייה ללא גישה לאינטרנט בכלל, מה שלא אפשרי בחלק מהאלטרנטיבות שלה (למרות שגם בווייז ניתן לטעון מראש מסלולים ומפות). לא ברור אם בגרסה החינמית הזו יהיה ניתן לעדכן מפות ומיקומי מצלמות מהירות (תוספת שהחברה לוקחת עליה 80 ש"ח באופן כללי).
עדכון: מסתבר שאי אפשר להשתמש באפליקציה ללא חיבור אינטרנט (פשוט תפעילו מצב טיסה ותיווכחו בעצמכם). במצב כזה, האפליקציה לא עולה בכלל, כנראה בגלל שהיא לא מצליחה לוודא את תקינות הרשיון מול החנות המקוונת. עובדה זו שוללת למעשה את היתרון העיקרי של האפליקציה ומשאיר אותנו לתהות על מה בדיוק חברת Nan N Go דורשת 260 ש"ח…
על פניו, קשה לנו להאמין שכל אפליקציית ניווט, ולא משנה כמה מצויינת תהיה, תוכל להתחרות עם האלטרנטיבות החינמיות כמו ווייז, גוגל מאפס ואפילו M8, כאשר תג מחירה הוא 260 ש"ח ובמיוחד כאשר האלטרנטיבות החינמיות רחוקות מלהיות לא מוצלחות.
אז מה דעתכם, האם יש הצדקה לשלם מחיר גבוה על תכנת iGO Primo (או כל תכנת ניווט אחרת לצורך העניין) או שמה האלטרנטיבות החינמיות מספקות? שתפו אותנו בתגובות!
זאת גרסה לייט
הגרסה הזאת לא עולה 260 שקל יש לתקן זאת גרסת לייט
אחרי התקנה ראשונית קורסת בעת הפעלה
לא עובדת ללא אינטרנט
היתרון המרכזי מול הוייז ומפות גוגל מתבטל.
תודה אבל לא תודה
איטית מאוד
האפליקציה בכלל לא מהווה תחרות לשוק:
1. יקרה להחריד.
2. אפשרות קול 1 בעברית.
3. אין הקראת רחובות בעברית.
4. הזכרתי שהיא איטית?
לא ממליץ.
אני משתמש בה באייפון
פשוט כי אין לי אינטרנט, אצלי היא עובדת מצוין וציפיתי שעד שהוציאו אותה לאנדרואיד היא תעבוד באותה דרך… מסתבר שטעיתי.
עובד בנקסוס ובמצב טיסה
יש לי נקסוס 4 והורדתי את התוכנה מהפליי סטור ללא בעיות.
בנוסף, לאחר שקראתי פה את הכתבה, העברתי למצב טיסה וניסיתי לנווט איתה ולא נתקלתי בשום בעיה.
אני לא יודע מה קרה אצלכם, אבל אצלי כל התקלות לא קרו.
שלא תבינו לא נכון, אני עדיין מעדיף את ווייז, אבל הייתי בודק את זה שוב במקומכם במכשיר נקסוס 4 נוסף.
לאריק – 6
מצב טיסה לא מבטל wifi. אולי ה wifi שלך עובד ומחובר ?
ל 6
עזוב אותך מצב טיסה.
צא מהתוכנה, בטל כל אינטרנט במכשיר – גם דור 3 וגם WIFI. ואז תנסה להפעיל את התוכנה ותגלה שהיא לרגע מתחילה לעלות ואז נעלמת.
איך היא תעבוד במצב טיסה אם במצב טיסה גם הGPS מכובה?!? תכבה רק את האינטרנט ותבדוק שוב
הורדתם , התקנתם , ניסיתם , תמחקו
זו היא גרסאת הלייט זה דבר ראשון , דבר שני – הורדתי אותה למכשיר שלי (גלאקסי 2) רק בשביל לבדוק אותה , ותנחשו מה , לפני שהיא מספיקה בכלל לעלות האפליקצייה ישר קורסת , אבל זה לא מעניין אותי כי בעבר כבר התנסתי באפליקצייה של אייגו במכשיר שלי ואני חייב להגיד – מי בכלל צריך אותה כיום , כאשר יש את וייז , אני משתמש אך ורק בוייז ומאוד מרוצה .
עובד גם בלי אינטרנט
שלום בירשותי מוטורולה רייזר הורדתי את האפליקציה בדרך אוכפת כי הטלפון לא ניתמך הכנסתי למצב טיסה וביטלתי WIFI והפלא ופלא האפליקציה עובדת בלי שום בעיות
לא מבין
נכון ש-waze לא משולמת ונכון שהיא מעצבנת שהיא מנסה לחשב מסלול חדש ומשנה את האורינטציה כשסתם עומדים ברמזור וההוראות לא תמיד מובנות אם לפנות ימינה לצאת ימינה או סתם לתפוס נתיב. הרבה אפליקציות אחרות משום מה יותר טובות מווייז בנושא הזה ואני מקווה שהם כבר ישפרו את זה בקרוב.
אבל, לווייז יש עדכונים בזמן אמיתי על משטרה ומכמונות ולזה אין תחרות וכל עוד זה כך אני לא רואה תחליף.