העיתוי הגרוע מכולם? תקלת רשת ארצית בגולן טלקום (עודכן)

עדכון: בשעה 22:30, כארבע וחצי שעות לאחר הגעת הדיווחים הראשונים, פורסמה הודעה רשמית בעמוד הפייסבוק של על כך שהרשת חזרה לפעולה תקינה מלאה עבור כולם – בינתיים ללא שום עדכונים אודות פיצוי אפשרי כלשהו.

המשבר הסתיים. כנראה

הכתבה המקורית: יום אחד בלבד אחרי הצגת חבילות חדשות ויקרות יותר, מפעילת הסלולר הצעירה חווה בעיות טכניות קשות אשר ללא ספק לא יסייעו לתוספת נקודות זכות אצל הצרכנים

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון



זמן קצר מאוד עבר מאז הצטרפה גולן טלקום אל המגמה של , פרטנר והוט מובייל ושינתה את תמחור החבילות שלה כך שאלו המובילות אשר מוצעות כעת למרבית הלקוחות עולות 38 שקלים בחודש או 40 שקלים בחודש, במקום 30 שקלים בחודש עד עתה – והדבר האחרון שאפשר להגדיר אותו בתור תרומה להתייקרות הוא תקלות טכניות משמעותיות, ממש כמו אלה שחווה המפעילה בשעות האחרונה.

החל משעה 18:00 בערב החלו לזרום להם לרשת דיווחים אודות חוסר יכולת לגלוש ברשת או אפילו להתחבר אליה כלל (כלומר גם ללא יכולת לבצע שיחות קוליות או לשלוח מסרוני SMS) בקרב לקוחותיה של גולן בכל רחבי הארץ. רק לאחר כ-45 דקות התקבל אישור רשמי ראשון של החברה לתקלה הקיימת, באמצעות עמוד הפייסבוק הרשמי, והבטחה לכך שמהנדסיה פועלים למצוא את מקור התקלה – מה שלא בדיוק ניחם רבים מהמגיבים שהופתעו למצוא את עצמם ללא יכולות תקשורתיות שהפכו לבסיסיות ומובנות מאליהן עבור כולנו.

גם עתה, כארבע שעות לאחר לידתה של התקלה חווים משתמשים רבים קשיים בתקשורת מול אתרי הקצה והליבות שעליהן מתבססת גולן, עם קישוריות שמופיעה ונעלמת מדי כמה דקות בחלק גדול מהמקרים – כאשר העדכון האחרון מהחברה מלפני כשלוש שעות מצהיר על כך שלקוחות רבים כבר חזרו לפעילות תקינה, ובמקביל עבודות הבדיקה והתיקון מול נציגיה של חברת נמשכות עד לפתרון המלא והשלם.


בגולן ציירו תמונה אופטימית למדי כבר בתוך כשעה מתחילתה של התקלה, כאשר בפועל התלונות על היעדר המשיכו לזרום הן אל עמוד הפייסבוק של החברה והן אל מקורות אחרים ברשת

הבעיות של גולן מזכירות בעיות ארציות דומות שחוותה חברת פלאפון לפני מספר חודשים – מה שהביא לנטישה משמעותית של לקוחות למרות הצעת פיצוי של הספקית לנפגעים. האם גם כאן נראה מגמה שלילית דומה, שתהיה מוחשית עוד יותר בשילוב עם עניין עליית המחירים שנתפס גם הוא כצעד שלילי אצל חלק גדול מהצרכנים? נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות.

כדאי לשקול שימוש בסלוגן חלופי כלשהו בתקופה הקרובה?

האם כעת נראה גם את מציעה פיצוי על שעות חוסר הזמינות ללקוחותיה, בכדי לרכך במעט את הזעם ואולי אף להימנע מתביעות ייצוגיות פוטנציאליות? האם יתכן שנראה קיצוץ מחודש במחירי החבילות? מוזמנים לספר לנו את הערכותיכם בתגובות.


2
הגב

avatar
Yonatan Avhar
Yonatan Avhar

תהיתי למה לא הייתה קליטה…

lior2k
lior2k

טעות, אפשר למחוק.