אחרי האכזבה היחסית מגירסת ה-PlayStation 4, גם גירסת המחשב האישי של המשחק בעל 18 קווינטיליון כוכבי הלכת נתקל בבעיות משלו
הציפיות היו עצומות והיה ברור שיהיה קשה מאוד או אולי אפילו בלתי אפשרי לעמוד בהן, ובכל זאת – נראה שמשחק האינדי No Man's Sky היה אמור לכוון להשקה יותר מוצלחת מזו.
אחרי ההשקה של גירסת ה-PlayStation 4 שעברה באופן די מוצלח ברמה הטכנית אך בכל זאת לא הצליחה להרשים יתר עם המידה את המבקרים ואת השחקנים, שחשו כי למרות עולם המשחק חסר התקדים בגודלו המשחקיות עצמה לא מצליחה להתעלות לאותם גבהים ייחודיים – מגיעה לה ההשקה לגירסת ה-PC, בפלטפורמת ה-Steam והן בחנות ה-GOG ללא מנגנוני הגנת קבצים, ונתקלת בשלל בעיות טכניות בלתי מבוטלות אשר מתווספות אל הבעיות בליבת הכותר.
משתמשים רבים שרכשו את No Man's Sky ב-60 דולרים שלמים מדווחים על כך שמקבלים הודעת שגיאה בכל פעם שמנסים להריץ אותו, נתקלים בביצועים מזוויעים גם במערכות שעולות בהרבה על הדרישות המינימליות המוגדרות – ובאופן כללי מצביעים ברגליים ו'קוברים' אותו עם 57 אחוזים של ביקורות חיוביות בלבד ב-Steam, בהתבסס על מספר גדול של כמעט 25,000 ביקורות, ציון ממוצע של 2.8 מתוך 10 בלבד באתר Metacritic וציון ממוצע של 3 מתוך 5 ב-GOG.
במפתחת הצנועה Hello Games (שמונה פחות מ-20 עובדים קבועים) כבר הצהירו כי הם מודעים היטב לבעיות הטכניות ולבעיות נוספות של No Man's Sky, ועומלים במרץ על טלאים ועדכונים שיביאו לשיפורים המיוחלים – אך באופן כללי אנחנו כבר יודעים כי הרבה מאוד פעמים אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, והמשחק הזה הולך ונבנה בתור אכזבה, למרות ערימות של רצון טוב מצד חובבי הגיימינג.
מסכימים עם המאסה הקריטית, או שדווקא נהנים מהמשחק ולא מבינים על מה כל המהומה? שתפו אותנו!