הפרוייקטים בקיקסטארטר מתרבים כמו נמלים, ולפעמים קשה להפריד בין הטוב לתפל. אבל זה לא אחד מהמקרים הללו
משחקי תפקידים אינם פשוטים להפקה, והפקת הכותרים הטובים לוקחת מספר שנים, ולא מעט כסף. בנוסף, הצלחת משחקים אלה אינה בטוחה כלל בתקופה הכלכלית הלא פשוטה הזו. לכן, פרוייקט כמו Sui Generis בולט לטובה בפוטנציאל שלו – אפילו יותר כמנוע משחק מאשר כמשחק.
המחשבה על פיתוח המשחק החלה כשכמה נערים פינטזו כי עולם משחקי התפקידים יגיע לרמת ריאליזם גבוהה במיוחד, ובקרוב. כאשר זה לא קרה, ועברו מספר שנים, הם החליטו שהגיע הזמן שהם יקחו את המשימה על עצמם.
המשחק עצמו נראה כמו משחק תפקידים דיי גנרי, אך בשלב זה הוא יותר משמש להדגמת המנוע ויכולתו מאשר כמשחק בפני עצמו. הייחוד של המנוע הוא ביכולת שלו לדמות תנאים פיסיים וחפצים בצורתם האמיתית בעולם המשחק. מה שזה אומר זה שאין יותר Clipping – כלומר חפצים אינם יכולים להכנס אחד בתוך השני או להבלע בקרקע.
כל האפקטים במשחק מיוצרים בזמן אמת, והמנוע הפיסיקאלי משפיע גם על הדמויות ותנועותיהם כאשר שחקן יכול לאבד שיווי משקל או לגרום ליריבו לאבד שיווי משקל באמצעות כלי הנשק שלו (אנרגיה קינטית). גם מזג האוויר מקבל יחס דומה כאשר תנאי התאורה ופגעי מזג האויר משפיעים על עולם המשחק בהתאם למיקומך ולשעה במשחק.
בנוסף לכך המנוע עצמו מאפשר יצירת עולם פתוח בצורה קלה למדי ובקנה מידה עצום, כאשר הוא משתמש במידול פרוצדוראלי כדי לייצר מאפייני קרקע בצורה אוטומטית (עצים, סלעים ועוד) בהתאם לתוואי הקרקע.
עמוד הקיקסטארטר שלהם הוא כאן, ודף הבית של החברה שהם הקימו הוא כאן. נכון לעכשיו, הם גייסו 28,524 פאונד, ויש להם עוד 21 ימים לגיוס כספים.
האם אתם מעוניינים במנוע כזה, והאם משחק כזה ימצא מקום בזירה הנשלטת על ידי ענקים דוגמת סקיירים? שתפו אותנו בדעתכם בתגובות!
הרמה הפיזיקלית מאוד גבוהה
התוכן הפיזיקלי הכללי, מעיד על משחק או פוטנציאל עצום.
הגיע הזמן?
עד מתי נמשיך לשחק בדרכים הישנות וחסרות התחושה,עד 3012?
מדהים ודורש ליטוש ללא ספק
הדמות כרגע נעה למעשה ללא שרירים.
לא סתם היא נקראת ragdoll.
ברגע שהם יצליחו להכיל גם התנהגות של שרירים לדמויות שלהם, לא בטוח שאפשר יהיה להבדיל בין תנועה אמיתית לסימולציה שלהם.
מדהים!
מקווה שיהיה תוכן טוב.
בכיף הייתי מוכן לתכנת איתו.
לא שאני מזלזל, המנוע שלהם באמת נראה ממש מגניב, אבל אחרי הגרפיקה הבסיסית של 2.5D כל מה שחשוב במשחק תפ
תפקידים זה הסיפורים, הדיאלוגים, אפשרויות הבחירה ושינוי ממשי בעולם המשחק.תוך כדי שאם תשחק מספר פעמים מההתחלה תקבל סיפור שונה.
כל השאר זה קישוטים. קישוטים מגניבים ביותר שאני מאוד נהנה מהם אבל לא יותר מזה. לצערי היום הדגשים העיקריים במשחקי מחשב הם, כיאה לשטחיות האמריקאית, רק מבחינת תצוגה.
נראה כמו..
נראה כמו משחק המשך ראוי ל-Die by the Sword הקלאסי.
ל-5, "השטחיות האמריקאית" בינתיים הביאה לנו את כל משחקי התפקידים
אני יודע, אני יודע, בא לך להרגיש יותר טוב מהאמריקאים, אבל הם עשו את כל המשחקים כמעט, הטובים והרעים. יוצאי הדופן הבודדים שהתחילו מחוץ לארה"ב מכילים כמה ששופצו והגיעו לרמות גבוהות יותר גם מבחינה גרפית, אבל בעיקר שופרו עלילתית ומבחינת היקף ועומק המשחק ע"י האמריקאים.
ל-7. חחח, הרצון להתנשא לחוד… צודק גם המשחקים הטובים נעשו באמריקה, אבל יחד עם זאת השיח המיינסטרימי
בקרב היוצרים, המבקרים, התקשורת והשחקנים (לפחות זו התחושה שלי. כמובן שבפורומים מסויימים מאוד השיח הוא אחר) הוא בהחלט על גרפיקה,משחקיות ועוד… (ואפילו כשמתייחסים לעלילה- אתה יודע מה? גם עלילה מעניינת ומשובחת לא בהכרח תניב משחק *תפקידים* טוב) אבל לא על הדברים שאני ציינתי.