הפרוייקטים בקיקסטארטר מתרבים כמו נמלים, ולפעמים קשה להפריד בין הטוב לתפל. אבל זה לא אחד מהמקרים הללו
משחקי תפקידים אינם פשוטים להפקה, והפקת הכותרים הטובים לוקחת מספר שנים, ולא מעט כסף. בנוסף, הצלחת משחקים אלה אינה בטוחה כלל בתקופה הכלכלית הלא פשוטה הזו. לכן, פרוייקט כמו Sui Generis בולט לטובה בפוטנציאל שלו – אפילו יותר כמנוע משחק מאשר כמשחק.
המחשבה על פיתוח המשחק החלה כשכמה נערים פינטזו כי עולם משחקי התפקידים יגיע לרמת ריאליזם גבוהה במיוחד, ובקרוב. כאשר זה לא קרה, ועברו מספר שנים, הם החליטו שהגיע הזמן שהם יקחו את המשימה על עצמם.
המשחק עצמו נראה כמו משחק תפקידים דיי גנרי, אך בשלב זה הוא יותר משמש להדגמת המנוע ויכולתו מאשר כמשחק בפני עצמו. הייחוד של המנוע הוא ביכולת שלו לדמות תנאים פיסיים וחפצים בצורתם האמיתית בעולם המשחק. מה שזה אומר זה שאין יותר Clipping – כלומר חפצים אינם יכולים להכנס אחד בתוך השני או להבלע בקרקע.
כל האפקטים במשחק מיוצרים בזמן אמת, והמנוע הפיסיקאלי משפיע גם על הדמויות ותנועותיהם כאשר שחקן יכול לאבד שיווי משקל או לגרום ליריבו לאבד שיווי משקל באמצעות כלי הנשק שלו (אנרגיה קינטית). גם מזג האוויר מקבל יחס דומה כאשר תנאי התאורה ופגעי מזג האויר משפיעים על עולם המשחק בהתאם למיקומך ולשעה במשחק.
בנוסף לכך המנוע עצמו מאפשר יצירת עולם פתוח בצורה קלה למדי ובקנה מידה עצום, כאשר הוא משתמש במידול פרוצדוראלי כדי לייצר מאפייני קרקע בצורה אוטומטית (עצים, סלעים ועוד) בהתאם לתוואי הקרקע.
עמוד הקיקסטארטר שלהם הוא כאן, ודף הבית של החברה שהם הקימו הוא כאן. נכון לעכשיו, הם גייסו 28,524 פאונד, ויש להם עוד 21 ימים לגיוס כספים.
האם אתם מעוניינים במנוע כזה, והאם משחק כזה ימצא מקום בזירה הנשלטת על ידי ענקים דוגמת סקיירים? שתפו אותנו בדעתכם בתגובות!