לאחר העדרות עשור כריס רוברטס, מי שאחראי לסדרת Wing Commander ו-StarLancer, חוזר לזירת משחקי החלל למחשב האישי עם Star Citizen: Squadron 42 שהוכרז אתמול
Squadron 42 הוא משחק הדמיית לחימה בחלל, שלוקח השראה מסדרת Wing Commander. המשחק פותח בעזרת הציבור – על ידי גיוס כספים, בצורה פרטית דרך אתר שנפתח במיוחד למטרה זו.
זהו משחק רשת בו השחקן מקבל תפקידים ומשימות באימפריית חלל ענקית, בכדי להרוויח את האזרחות שלו.
תוכלו, למשל, להפוך לסוחרים, או להתגייס לצבא, מה שיהפוך אתכם לחלק מטייסת 42. אבל זה רק חלק קטן מהעניין. כל פעולה שתעשו בעולם המשחק תשפיע עליו. דוגמא שניתנה לכך: אם תסרקו לאנומליות (חורי תולעת) בחלל, תמצאו אחת וגם תצליחו לנווט דרכה, תוכלו למכור את הקלטת מחשב הניווט ברווח גדול לחברת יזמות חלל (במשחק כמובן), כך ששחקנים אחרים יוכלו להוריד אותה ולהשתמש בה. אבל הפרס האמיתי יהיה שהמיקום ייקרא על שמכם! ("חור התולעת על שם יוסי לוי", או "מעבר שמואל").
לפי כריס רוברטס, מפיצי משחקים כיום אינם מאמינים בפלטפורמת ה-PC כמו גם לא בהדמיות חלל. משקיעים מעדיפים לשים את כספם על משחקים למכשירים ניידים או משחקים לרשתות החברתיות. לכן, הוא פנה לציבור למימון הפרויקט הענק הזה.
המשחק בנוי לרשת, אך יש לו גם מערכה לשחקן יחיד.הוא בנוי בשיטה מודולרית שתוכל לנצל את החומרה שיש לך כיום (זה "כיום" בעוד שנתיים ומשהו, כאשר המשחק ייצא), אך תדע גם לשפר את הביצועים והיכולות של המשחק בהתאם לשדרוגים שייעשו לזכרון, מעבד או כרטיס המסך.
המשחק יכלול חנות פנימית לרכישת פריטים וירטואליים, אך קניית המשחק במקור תאפשר גישה לשרתי המשחק לנצח (או לפחות לכל אורך חיי המשחק), וכל פריט וירטואלי שניתן לרכישה, ניתן יהיה גם להשיג על ידי השלמת משימות ועבודה קשה – כלומר, קיצורי הדרך על ידי רכישת פריטים לא יתנו יתרון משמעותי על פני שחקנים שישקיעו את הזמן במשחק.
הגרפיקה ב-Squadron 42 היא ברמת פירוט גבוהה במיוחד. מנוע המשחק הוא גרסה סופר משופרת של CryEngine 3 , וספירת הפוליגונים המתייחסת לרמת הפירוט במשחק היא בערך פי עשרה יותר מאשר המצוי במשחקי הקונסולות כיום.
סאגות חלל בקנה מידה כזה לא יצאו כבר.. עשר שנים לפחות. והאיש יודע איך לפתח משחקים שמושכים אותך פנימה ונותנים לך לצאת רק אחרי שמספיק שעות עברו שיום יתחלף בלילה. כך שנראה שהביקוש ליצירה החדשה של כריס רוברטס יהיה דיי גדול. סכום המטרה של רוברטס הוא 2-4 מיליון דולר.
תמורת 35 דולר (זה כולל משלוח לארץ) תוכלו לתרום, ולקבל עותק של המשחק כאשר ייצא.
דרישות המערכת של המשחק צפויות להיות גבוהות, אך אין פרטים על כך עדיין היות והמשחק יהיה בפיתוח עוד כשנתיים לפחות (הצפי הוא שנה עד גרסת אלפא, ושנתיים עד גרסת ביתא).
תור הזהב של הסימולטורים החלליים בדרך לקאמבק? |
האם כריס רוברטס יצליח להפתיע ולגרום לחברות ההפצה להצטער על כך שדחו את המשחק שלו? ספרו לנו מה דעתכם בתגובות!