יצרנית המשחקיםEA מביסה את KONAMI – זאת לאחר שכ-3.2 מליון יחידות של FIFA 2012 נמכרו כבר בשבוע הראשון להשקה
כותרי משחקים שוברי שיאים כבר יצא לנו לראות בשנים האחרונות, אך נראה כי קשה למצוא תחליף ליריבות המתמשכת בין שתי יצרניות המשחקים המתחרות. לאחרונה, הגיעה התחרות ביןEA האמריקאית ל-KONAMI היפנית לשיאים חדשים – שכן לפי הדיווחים הצליחה חברת EA, מפתחת משחק הכדורגל המיתולוגי FIFA, "להשאיר אבק" השנה ל-KONAMI שפתחה בקרב אי שם בשנת 2004 כאשר השיקה את הכותר "Pro Evolution Soccer 3" לראשונה גם למחשב, וזאת לאחר שיחס המכירות בין FIFA 12 ל-PES 2012 נעמד על 25 ל-1.
כותרי משחקים שוברי שיאים כבר יצא לנו לראות בשנים האחרונות, אך נראה כי קשה למצוא תחליף ליריבות המתמשכת בין שתי יצרניות המשחקים המתחרות. לאחרונה, הגיעה התחרות ביןEA האמריקאית ל-KONAMI היפנית לשיאים חדשים – שכן לפי הדיווחים הצליחה חברת EA, מפתחת משחק הכדורגל המיתולוגי FIFA, "להשאיר אבק" השנה ל-KONAMI שפתחה בקרב אי שם בשנת 2004 כאשר השיקה את הכותר "Pro Evolution Soccer 3" לראשונה גם למחשב, וזאת לאחר שיחס המכירות בין FIFA 12 ל-PES 2012 נעמד על 25 ל-1.
"הכותר האחרון של FIFA הושק רשמית רק לפני כמה שבועות, כאשר כבר כשנודע על כמות ההזמנות המוקדמות עלו חיוכים רבים. אם מסתכלים אחורה, לפני חמש שנים היה פער דומה בכמות המכירות לטובת PES, וכעת התהפכו היוצרות" אומרים ב-EA, ומוסיפים כי "הדבר התאפשר תודות לקהל המעריצים הגדול שיש לסדרת משחקי ה-FIFA בשנים האחרונות – בכל העולם, ובכל סוגי הקונסולות".
דיווחים מסויימים מעלים כי העובדה שכ-3.2 מליון יחידות של FIFA 12 נמכרו בשבוע אחד הופכות את המשחק לכותר הספורט המצליח ביותר. כמו כן, כבש המשחק את טבלת המשחקים המבוקשים ביותר בבריטניה תוך כשבועיים מאז שהושק, כאשר הכותר המתחרה PES 2012 הצליח להתמקם במקום החמישי רק לפני מספר ימים.
כל שנותר הוא לקוות שההצלחה לא תעלה ל-EA גבוה מדי מעל הראש, כך שגם בשנים הבאות נזכה לראות כותרי FIFA מוצלחים ומלוטשים כמו השנה – אך בעוד הביקורות מחמיאות ל-EA בלי סוף, כל העיניים מופנות ל-KONAMI שאין ספק שפישלה השנה ואכזבה רבים וטובים.