פאר קריי 3 רחוק מאתנו בשבוע וחצי, אך זה לא עצר את אתרי הגיימינג ברחבי העולם לפרסם את הביקורות שלהם למשחק החדש של יוביסופט
אם היו מלמדים גיימינג באוניברסיטאות, סדרת פאר קריי כנראה הייתה בראש רשימת חומר הלימוד, יחד עם "איך להשתמש בג'וייסטיק" ו-"מבוא ל-Steam". אין צורך להזכיר שהסדרה הציבה רף מאוד גבוה למשחקיות עתירה באקשן וקצב מצוין במשחקי עולם פתוח. כך, המשחק הראשון זכה לביקורות ששיבחו אותו מכאן ועד הודעה חדשה, עם ממוצע 89 מתוך 100 ב-Metacritic.
המשחק השני קיבל ממוצע ציונים נמוך מעט מקודמו (85 מתוך 100 לכל הפלטפורמות), מכיוון שלמרות היותו משחק מצוין ומעוצב בצורה מדהימה, הוא נכשל בפרטים טכניים שהיוו מקור תסכול להמון שחקנים (מי אמר אויבים שחוזרים מהמתים ולא קיבל?). עם זאת, זה לא עצר את יוביסופט ויוביסופט מונטריאל (שלקחו את מלאכת פיתוח הסדרה מידי אולפני קרייטק המפורסמים).
עכשיו, הביקורות למשחק השלישי מגיחות מן החשיכה ומונחות לפניכם, האם יוביסופט עשתה זאת שוב?
Game Informer – 9/10
"Kotaku – "Yes
IGN – 9/10
Eurogamer – 10/10
OXM – 8.5/10
GameTrailers – 8.6/10
PCGamer – 89/100
OPM – 9/10
CVG – 9.4/10
Strategy Informer – 9/10
GamesRadar – 4.5/5
Digital Spy – 4/5
אם להסתמך על הביקורות ששוחררו עד כה, התשובה לשאלה היא דיי ברורה: יוביסופט ללא ספק הצליחה לעשות זאת שוב. כמעט כל הביקורות החמיאו על ה"אי וודאות" שבמשחק – לא תוכלו לדעת מה יקרה עוד חמש דקות, איך יסתיים הקרב או אפילו איך תסתיים המשימה. כמו כן, הוזכרה לטובה העלילה האפלה שלא פוחדת לשים אתכם במצבים מביכים וקשים. מבקרים רבים גם הזכירו לטובה את מצב יצירת המשימות והוסיפו שיש בו חופש רב.
אך לא הכול מצופה בדבש – מבקרים טוענים כי מצב מרובה המשתתפים והמשימות הקואופרטיביות מונוטונים ומחווירים לעומת המערכה לשחקן יחיד. כמו כן, דווח על בעיות טכניות בגרסת הקונסולות.
כרגע, פאר קריי 3 הוא ללא ספק הצלחה מסחררת ליוביסופט, למרות הקשיים הטכניים והמרכיבים האחרים של המשחק, נראה שהוא מצליח להתמודד עם המשקל של אבותיו ואולי אפילו מעפיל עליהם.
מה אתכם? עדיין מצפים למשחק בקוצר רוח? או שאולי סביב המשחק נוצרה בועה של שבחים והייפ? ספרו לנו בתגובות!