המותג החדש והנוצץ של באנג'י ואקטיוויז'ן צובר תאוצה נאה, ויזכה גם להמשכיות
אקטיוויז'ן-בליזארד פירסמה את הדוח הרבעוני שלה וחשפה את מימדי הצלחתו של הכותר החדש מבית Bungie, אשר הוגדר זה מכבר כמשחק הוידאו היקר ביותר אי פעם: לדברי המפיצה, ל-Destiny תשעה וחצי מיליון משתמשים ייחודיים רשומים.
מספר זה לא בהכרח שווה ערך לכמות עותקי המשחק שנמכרו בפועל, אך הוא בהחלט מספיק לנו על מנת להבין שהמשחק הוא הצלחה גדולה, למרות תגובות מאכזבות יחסית מצד המבקרים ומצד חלק מהשחקנים. יתרה מכך, נתון זה מצביע על כך ש-Destiny יהיה ככל הנראה הכותר המקורי (משחק שהוא לא המשך של משחק אחר) המצליח ביותר עד היום.
אם כל זה לא הספיק לכם – באקטיוויז'ן-בליזארד גם הצהירו כי החלה העבודה על "הכותר המלא הבא" תחת מותג ה-Destiny, בין אם יהיה זה Destiny 2 או חבילת הרחבה (כמו אלו של World of Warcraft) שתנסה לשמר את בסיס המשתמשים המקורי.
נחמד לראות את עולם הגימיינג צומח וקוצר הצלחות, אך אם תשאלו אותנו – אנחנו עדיין ממתינים להכרזה המתבקשת על גירסת ה-PC של המשחק המקורי.