חברת האחים וורנר חושפת באופן רשמי את המשחק Batman: Arkham Origins, ההמשך ל-Batman Arkham City בו נזכה להכיר באטמן צעיר יותר
המשחק מפותח הפעם ע"י Warner Bros. Games Montreal ולא ע"י Rocksteady Studios וישוחרר ב 25/10 ל-Xbox 360, PS3, Wii U ולמחשב האישי.
עלילת המשחק מתרחשת לפני העלייה של הפושעים המסוכנים ביותר של גותהאם סיטי. ועל פי ההודעה הרשמית המשחק יציג באטמן צעיר שעומד בפני רגע מכריע בתחילת הקריירה שלו כלוחם פשע, ומפלס את דרכו להפוך לאביר האפל. כאשר הסיפור נמשך, שחקנים יפגשו דמויות מפתח רבות וחשובות שיהיו חלק ממערכות היחסים המרכזיות בחייו של 'איש העטלף'.
שעות ספורות אחרי שהמשחק נחשף באתר של Gameinformer כטיזר למהדורת מאי של המגזין, פרטים חדשים ותמונות מהחשיפה הגדולה כבר דלפו לרשת.
אזהרה: יש המון ספויילרים בהמשך.
העלילה
- העלילה תתרחש בערב חג המולד, מספר שנים לפני שני המשחקים הקודמים.
- הנבל, בוס המאפיה (Black Mask) יעניק פרס גדול על ראשו של באטמן. טוב זה לא מפתיע אף אחד.
- רוצחים גדולים וגם כמה מ"נבלי העל" של יקום ה-DC Comics ינסו להגיע לבאטמן בכדי להורגו.
- שוטרים שקבלו שוחד מהמאפיה, יצטרפו גם הם למצוד אחר באטמן ובקיצור – אהוד הקהל הוא לא.
- באטמן צריך להערים על אויביו, לברר מדוע בלאק מאסק רוצה במותו, ולהוכיח לשוטרים טובים שהוא בצד שלהם.
מידע כללי וחידושים במשחקיות
- הסבת המשחק Arkham City ל-Wii U תאפשר לצוות הפיתוח להתוודע טוב יותר ליכולות מנוע ה-3 Unreal Engine.
- המפתחת טוענת כי באטמן צעיר יותר "נותן לנו את הזדמנות לרענן מעט את הדברים".
- מערכת הקרב המסורתית עדיין במקום, ויתווספו אליה שכבות חדשות, הזדמנויות חדשות, וטקטיקות חדשות.
- ניחשף לסוגי אויב חדשים, בעלי יכולות חדשות.
- באטמן לא חד כמו במשחקים הקודמים, ככה זה כשאתה צעיר…
- מצב הטורף ( predator mode) המסורתי שבו שחקנים להתנדנד ממוט למוט, לדאות ולבעוט, עדיין במשחק.
- אפשרות חדשה במשחק תהיה דומה ל grappler מהמשחק Just Cause 2.
- באטמן יוכל לפתות את האויבים חבית נפץ מחוברת למוט, ואז לחתוך את החבל ולהפיל את החבית על ראשיהם.
- גותהאם סיטי הישנה היא חצי מעולם המשחק של Arkham Origins.
- לגותהאם החדשה יהיו גורדי שחקים גבוהים במיוחד.
- אזור חדש במשחק יכפיל את גודלו של עולם המשחק.
- שחקנים יכולים לפרק את מגדל הרשת הפרוץ (tower network).
- מגדלים מסוגלים לפלוט אות שיבוש המונעת מבאטמן מלטוס לאזור, ולחיישנים להשתבש.
- התלטות על המגדלים תתבצע בדרכים מגוונות, ניווט, פתרון חידה, ומיומנויות לחימה.
- חלק מהמגדלים יהיו קלים להשתלטות, באחרים, תיאלצו לחזור מאוחר יותר עם שדרוג.
- מצב "פשע בהתקדמות" (Crime in Progress) יאפשר להציל שוטרים מחבורה של בריונים, להציל מלשין שעומד להיות מושלך מגג.
- פעילויות יעניקו לבאטמן סיכוי לבונוסים וניסיון, משימות צדדיות יתרמו להבנה וההערכה של GCPD.
- המערכת Most Wanted תיתן לשחקנים הזדמנות לרדוף אחרי נבלים מחוץ לעלילת הליבה של המשחק.
- משימות אופציונליות רבות מציעות שדרוגים.
- המשרת של באטמן, אלפרד עשוי להבחין בחולה מסויימת אצל אדונו, ולתת לו גאדג'ט חדש.
- מערכת Dark Knight היא מעט מאחורי הקלעים, אך תספק מחרוזת ארוכה של משימות שעולה לאט בקושי ככל שהמשחק מתקדם.
- צוות הפיתוח רוצה להימנע מהדרכות משעממות אך עדיין שחקנים יוכלו להתאמן במערכות לחימה.
- מערכת Dark Knight לא מחליפה את מצב האתגר (challenge mode).
- המפתחים גם רוצים שהאתגרים יהיו משמעותיים יותר.
מה אתם חושבים על המשחק החדש – האם נכון לתת את המושכות למפתחת אחרת? האם יש הצדקה למשחק באטמן נוסף כשנתיים בלבד לאחר צאתו של המשחק הקודם? ספרו לנו מה דעתכם בתגובות!
ב-GamePro תוכלו להתעדכן בחדשות גיימינג יומיומיות.