האם היצירה החדשה של הצוות אשר הביא לנו DmC ואת Heavenly Sword תצליח להוכיח לכולם שהיא יותר מסתם תצוגה ויזואלית מרשימה? בעוד כמה ימים נגלה
בעוד כמה ימים אמורים להסתיים להם חודשיים משמימים ונטולי השקות משחקים משמעותיות עם Hellblade: Senua's Sacrifice, שמקווה להיות סיפתח עבור משפחה חדשה של כותרי הרפתקאות-פעולה מתקדמים בגוף שלישי.
הכותר נוצר בידי הסטודיו הבריטי העצמאי Ninja Theory, שהעניק לנו בעבר כותרים מעניינים כמו Heavenly Sword עבור קונסולת ה-PlayStation 3, הפרק החמישי הראשי בסדרת Devil May Cry (שנקרא פשוט DmC) והמשחק Enslaved: Odyssey to the West, ומוגדר בתור כותר AAA (כינוי שניתן למשחקים הגדולים, היקרים והמוכרים ביותר בתעשיית המשחקים) אינדי, משום שמומן ויופץ בצורה עצמאית על ידי החברה.
Hellblade: Senua's Sacrifice יציע עלילה מקורית ששואבת השראה מהמיתולוגיה הנורדית ומהמיתולוגיה הקלטית, ועוקבת אחרי גיבורה בשם Senua שעוברת מסע בו עליה להילחם עם יצורים אימתניים שמהווים התגשמות של פחדיה ומחשבותיה – בסגנון משחק אפל וקשוח אשר מרגיש דומה במספר מובנים לזה האהוב והפופולרי של סדרת Dark Souls.
טריילר ההשקה הטרי עבור הכותר האפלולי, שמכוון לקהל גיימרים בוגר
המשחק נוצר בהתבסס על מנוע ה-Unreal Engine 4, תוך שימוש בטכנולוגיה ייחודית שמאפשרת דיגיטציה בזמן אמת של שחקנים בשר ודם אשר מוקלטים באמצעות חליפת חיישנים מותאמת – יכולת שכבר הודגמה על הבמה במסגרת תערוכת GDC בשנה שעברה וגרפה לא מעט רשמים חיוביים מהצופים. אין וויכוח על כך שמדובר ביצירה טכנולוגית מתקדמת – אך השאלה המרכזית היא האם גם המשחקיות תהיה איכותית וייחודית באותה המידה, ותצדיק הליך פיתוח שלכאורה החל את צעדיו הראשונים לפני קרוב לעשור וחצי (!).
זה נראה כמו משהו ששווה להשקיע בו 30 דולר, מבחינתכם?
הדגמה ליצירת אנימציה ריאליסטית בזמן אמת שממחישה את הטכנולוגיה המרשימה שניצבת מאחורי פרויקט הגיימינג הזה
Hellblade יושק לקונסולות ה-PlayStation 4 ולמחשבים אישיים בפלטפורמות ה-Steam וה-GOG (נטולת ה-DRM) ב-8 באוגוסט. הוא יתמוך ברזולוציות אולטרה-גבוהות של עד 4K, במסכים אולטרה-רחבים ובקצבי ריצה בלתי מוגבלים ב-PC, וכמו כן יציע תמיכה בקונסולת ה-PlayStation 4 Pro, עם רזולוציית פעולה מוגדלת או קצב ריצה משופר של 60 פריימים בשנייה ברזולוציה הסטנדרטית לבחירת השחקנים. חושבים שהוא יהיה סיפור הצלחה? שתפו בתגובות.
צעד נוסף בכיוון של ראליזם. בפרט פני השחקן
הכל נראה יפה בסירטונים, אבל במשחקיות עצמה זה נראה מטופש. עוד משחק שהשקיעו יותר בCUT SCENES מאשר במשחקיות. סתם מטופש.
המשחקיות נראת קצת כמו המשחק של באטמן, ממש לא תואם את הדרמטיות של הסירטונים.