מנהל העיצוב במפתחת, שהיה אחראי בין היתר על עיצוב סדרות המשחקים Unreal Tournament, Unreal ו-Gears of War, פורש לאחר 20 שנה בתחום
הודעה שהתפרסמה אתמול באתר של Epic, בישרה על פרישתו של בליזינצקי מהחברה, לאחר 20 שנות פעילות. בליזינצקי, מנהל עיצוב (Design Director) בחברה, היה אחראי בין היתר לעיצוב משחקי ג'ז הארנב, סדרת Gears of War וסדרת Unreal Tournament.
"אני מתעסק בזה מאז שהייתי נער וחוץ משנת השבתון שהייתה לי בשנה שעברה עבדתי ללא הפסקה. אני פשוטו כמשמעו גדלתי בעסק הזה ועכשיו אחרי שהתבגרתי זה הזמן להפסקה."
"אני אתגעגע לפרויקטים, לבדיקות המשחקים, לדיונים והכי חשוב לאנשים. Epic מעסיקה רק את האנשים הכי טובים וזה היה כיף לעבוד אחד עם השני ועם כל אחד ואחד על בסיס יומי. זו הייתה חוויה גדולה, מלמדת ומתגמלת.
מרקוס פניקס ודאי מזיל דמעה כרגע |
סגן נשיא Epic, מארק ריאן, התייחס גם הוא לפרישתו של בליזינצקי: "קליף היה חבר שלי ושותף עסקי במהלך 20 השנים האחרונות וכמה שזה קשה לראות אותו עוזב את Epic, אני יודע שכולם כאן למדו המון מהתשוקה שלו לגיימינג ומהניסיון הרב שלו. אני מצפה לראות את המשך ההצלחה שלו."
בליזינצקי אמר, שפרישתו מ-Epic לא תשפיע על משחקים שנמצאים בפיתוח באולפנים של Epic כמו Chair Entertainment ו-People Can Fly שעובדים כרגע על פיתוח המשחק Gears of War: Judgment.
לא ברור לאיזה דרך בליזינצקי יפנה אחרי תקופתו הארוכה ב-Epic, אך כנראה שהוא מתכוון לקחת מנוחה לפני שיחליט לאן יפנה.