סדרת משחקי הפעולה מתכננת לחזור למחשבים האישיים בקול גדול ומנסה להמחיש זאת עם סרטון משחקיות ב-4K ובדרישות מערכת בלתי רגילות
אחד מהכותרים הבולטים שעוד נותרו למיקרוסופט להביא אל השוק בשנת 2016, לצידו של Forza Horizon 3 המסקרן, היא ללא צל של ספק Gears of War 4 – שינסה להביא את האקשן מגוף שלישי ואת ההצלחה המסחרית מדור ה-Xbox 360 אל דור ה-Xbox One העדכני, וגם אל המחשבים האישיים אחרי היעדרות של כמעט עשר שנים.
אנחנו עדיין לא בטוחים האם הכותר החדש, בהובלתו של סטודיו פיתוח חדש, יצליח במשימה – אך בינתיים אנחנו מקבלים איתותים רציניים לכך שגירסת החלונות 10 תהיה מושקעת מאוד, וכזו שתנסה לתמוך במיטב הטכנולוגיות העדכניות הקיימות בשוק ה-PC, במקום להוות המרה ישירה מהקונסולות המתקדמות פחות.
במפתחת The Coalition הציגו שלושה סטים של דרישות על מנת להריץ את Gears of War 4 בכבוד במחשבים האישיים, אחד שמוגדר כמינימום הנדרש (מנסיון העבר, כנראה שמדובר על רזולוציית 720p וקצב של כ-30 פריימים בשנייה), אחד המוגדר כמומלץ לרוב הצרכנים (כנראה לרזולוציית 1080p וקצב 60 פריימים בשנייה) ואחד שמוגדר כאידיאלי ביותר – ויאפשר ככל הנראה להריץ את הכותר ברזולוציית 4K ובקצב של 60 פריימים בשנייה או יותר.
באופן מינימלי ידרוש Gears of War מעבד Core i5-3470 מרובע ליבות של אינטל או מעבד FX-6300 משושה ליבות של AMD, זכרון RAM בנפח 8GB, נפח אחסון פנוי של 80GB לפחות וכרטיס מסך מדגם GeForce GTX 750 Ti או מדגם Radeon R7 260X.
המפרט המומלץ כבר ידרוש Core i5-4590 מרובע של אינטל או FX-8350 מתומן ליבות של AMD וכרטיס מסך מדגם GeForce GTX 970/GeForce GTX 1060 או מדגם Radeon R9 290X/Radeon RX 480, ואילו הדרישות העליונות כוללות אחסון שמבוסס כונן SSD, מעבד Core i7-4970 או מעבד FX-9590 – וכרטיס GeForce GTX 980 Ti/GeForce GTX 1080 או כרטיס Radeon Fury X. בכל המקרים נדרשת גם מערכת חלונות 10 עם עדכון השנה העדכני שהושק בתחילת החודש.
בנוסף למפרט, משתמש רב תושיה הצליח לתעד גם את מה שמיועד להיות ההגדרות הגראפיות הרבות שיהיו זמינות בגירסת ה-PC – ובהן ניתן לראות אינדיקציות לתמיכה ב-Asynchronous Compute (שעשוי להעניק יתרון יחסי ל-AMD), מערכים מרובי כרטיסי מסך, התאמה דינאמית של הרזולוציה לקצב תצוגה אחיד ועוד. ניכר כי יש כאן לא מעט השקעה על מנת ליצור גירסה משוכללת עבור הגיימרים חובבי החלונות – וכל שנותר לנו הוא לקוות שההשקה תעניק לנו מוצר בשל דיו, ולא כזה שעמוס בבעיות טכניות אשר מאפילות על כל הטוב והאיכותי שמתחת.
https://www.youtube.com/watch?v=vQef2x76bv0
אז האם ההמתנה והחומרה המפלצתית יצדיקו את עצמם? סרטון משחקיות חדש וראשון מגירסת ה-PC של המשחק, ברזולוציית 4K מירבית, עלה לרשת וינסה להוכיח לכם שהתשובה היא כן. אתם מוזמנים לצפות ולגלות לנו האם אתם מסכימים, או שזה נראה כמו בזבוז זמן ומשאבים מבחינתכם. תהנו!
כמו במקרה של טריילר ה-Ultra HD עבור Forza Horizon 3 – גם כאן לצערנו אין אפשרות לצפות בוידאו גם ברזולוציה גבוהה וגם בקצב של 60 פריימים בשנייה, כך שקשה מאוד להעיד על האופן שבו המשחק רץ ופועל הלכה למעשה
_
מה ההיגיון של החברה המפתחת לרשום המלצה על 1080/980ti ?
לדעתי, יותר הגיוני היה לרשום 1080/1070, מפני שהמחליף של ה 980ti היום הוא ה 1070.
Aii Yaiii Yaiii…
הדרישות בכלל לא מפוצצות.
970 בשביל 1080p זה הגיוני לחלוטין
Lotan Elgarat חייב מחשב חדש
אני רק שאלה קטנה…
איך XBOX ONE אמור להריץ את זה?
החומרה שלו היא קצת מעל לMIN….
והוא מריץ את זה על 720p זה למה מוציאים קונסולה חדשה…
מה הטעם אם זה יקרטע כמו חרא. שידחפו לתחת
גראפית – לא מרשים בכלל [להפך].
משחקית – לעוס/באנאלי/משעמם.
די כבר עם המשחקים הבאנאלים של "לירות בכל דבר שזז", בלי שום מחשבה! כן, בוא נוציא מסור חשמלי באמצע שדה הקרב וננסר את האויב… אם נעזוב רגע את העובדה שזה כבד, מרעיש, מונע על בנזין ועם סבירות גבוהה שעד שנניע אותו כבר נמות, עדיין צריך להתקרב עד האויב [לטווח 0, למעשה]… מטופש לגמרי ורק מחזק את העובדה שלא צריך לחשוב כאן יותר מדי. משחק לגיטימי ללפני 10 שנים, אולי [על אף שהיו משחקי יריות הרבה יותר אסטרטגים גם אז]. היום כבר צריך יותר. הרבה יותר.
אני מסכים שזה בנאלי ומשעמם אבל לא בגלל ה"חוסר מחשבה". אלא בגלל שזה RAIL ROAD SHOOTER.
כלומר, הולכים מחדר לחדר, אין בחירה, כל התקלות תוכננה מראש… דווקא להיפך, משחק עתיק כמו DOOM 2 היה הרבה יותר מעניין מהבחינה הזו.
בDOOM 2 השלבים הם לא לינארים ואתה יכול לגמור אותם במספר רב של דרכים…
לא שיחקתי בDOOM החדש, אבל זו אחת הסיבות שהוא הרבה יותר מוצלח, כי הוא לא לינארי כמו רוב המשחקים החדשים בעשר השנים האחרונות.
ez