CD Projekt RED, יוצרת משחק התפקידים המצליח The Witcher, מגייסת אנשים לפיתוח שני משחקי תפקידים. האם The Witcher 3 הוא אחד מהם?
בהודעה שפרסמה CD Projekt RED בבלוג שלה, נרשם שהיא מחפשת עובדים חדשים לעבוד על פיתוח של שני משחקי תפקידים. משחק אחד מתואר כ"משחק תפקידים בעולם פנטזיה אפל" שכנראה מדבר על The Witcher 3, ומשחק תפקידים אחר, חדש לחלוטין.
בהודעה נאמר עוד: "CD Projekt RED רוצה לתגבר את הקבוצה הנוכחית עם אנשים מוכשרים, שיעזרו לנו ליצור פרויקטים מדהימים". "אנחנו רוצים לגייס את הצוות הטוב ביותר כדי לעבוד על משחק תפקידים חדש וגדול שנבנה מאפס".
ליד רשימת הדרושים של משחק הפנטזיה, נמצא איקון של אקדח, שמרמז כנראה שהמשחקיות תכלול קטעי ירי, שתהיה על בסיס משחק התפקידים.
CD Projekt RED פיתחה את שני המשחקים הקודמים בסדרה של The Witcher. הראשון יצא בשנת 2007 והשני ב-2011. לשניהם שוחררו גם גירסאות בשם "Enhanced Edition" שמוסיפות ומשפרות דברים רבים במשחק כגון תיקון באגים ושיפור גרפיקה.
רעיונות לעתיד
מספר דברים : דבר אחד שאפשר לשפר להשגת ריאלציה זה השתקפות בעינהם ובכל מיני חפצים שיש לדמות ! בעזרת מערכת נוסחות פיסיקה ומתמטיקה אפשר להשיג כזה דבר … עכשיו שיש יותר ליבות למעבדים ויש אופציה לעיבוד יותר של נתונים …
דבר נוסף : במשחקים רבים יש לקחת במשוואה את עניין הרוח אשר משפיעה על המשחק , אפר או גזים אשר זזים – הגדלת איכות הרזולוציה של הדבר …
דבר נוסף : עצים צמחים וכל מיני דברים שזזים הם יותר מתזוזה חד כיוונית , יש גונוניות לנושא כמו למשל עלים שכל עלה זז לכיון אחר , נשירת עלה וכל מיני נתונים שאשפר להכניס למשוואה מתמטית כדי ליצור ריאלציה יותר גבוהה
דבר נוסף : דמויות הן לא פלקט חלק , תזוזה של דמות כמו במציאות גורמת לתזוזת השרירים שומן ושינוע העור , השתקפויות נמשים כתמים צלליות שיער אשר יותר מסתם איזה משהו על ראשו של הדמות …. שיער מחולק למספר רב של סיבים שלא תמיד זזים במקביל … המציאות יותר מורכבת וחקר תזוזת אדם וצילומו יכול למצוא לנו את הכיוון של איך שיער ארוך או קצר יכול לנוע בהדמיה ברזולוציה גבוהה
אין לזה סוף סוף
ל-1.. הבעייה היא לא ההבנה..
הבעייה היא לא ההבנה של איך דברים זזים, מתנהגים או משתקפים. עם כל הכבוד לכרטיסי המסך החדשים, אנחנו עדיין מרחק רב מכרטיס שיוכל לבצע את כל אותם דברים שהזכרת.
בנוסף, אל תשכח שהם מכוונים לקהל גדול של קונים, ואנשים לא אוהבים לקנות משחק, ולדעת שהם משחקים בו לא איך שהוא באמת צריך להיראות. לכן התאמה של משחק צריכה להיות לרמה הגיונית של כרטיסי מסך, ולא רק ל-high end.