המנהל בפועל של סדרת מאס אפקט (Mass Effect), קייסי הדסון הכריז ביום שישי שהחלה העבודה על משחק חדש לחלוטין בסדרת מאס אפקט אך התקמצן מעט על הפרטים, כעת – אנו זוכים לפרטים חדשים ועסיסיים
נתחיל מכך שהתפקידים המובילים בפיתוח המשחק עברו לאולפני בייווור באדמונטון שממוקמים באלברטה, קנדה. עם זאת – קייסי הדסון יישאר בתפקידו כמנהל בפועל וייפקח על פיתוח המשחק מאפס.
ייאניק רוי, ראש האולפן של ביווור במונטריאול, הוסיף כי המשחק ישתמש במנעו החדשני של EA – הלוא הוא הפרוסטבייט 2 (שהפגין נוכחות מרשימה בבאטלפילד 3 וב-Medal of Honor Warfighter שיצא ממש לא מזמן) וגם ישתמש בחלק מהטכנולוגיה שמשתמשים בה כרגע בפיתוח של Dragon Age 3.
נתגעגע אליך, שפרד… |
כשנשאל איך המשחק ישתווה לשאר הסדרה, רוי הגיב, באמרו: "הוא יכבד את המסורת שנבנתה לאורך שלושת המשחקים הראשונים, עם חתימתה של הטרילוגיה המקורית והמעבר למנוע חדש – אנו בודקים ומנסים כיוונים חדשים מבחינת גיימפליי והעלילה. אל דאגה – היסודות של הסדרה יישארו גם במשחק החדש, כמו למשל מינים מגוונים של חייזרים לפגוש, גלקסיה ענקית לנדוד בה, יחד עם עלילה סינמטית ועשירה".
רוי סיים באכזבה קלה באמרו שתעבור כמות מכובדת של זמן עד שייחשף מידע חדש לגבי המשחק, כך שפרטים על חלון השקה אפשרי, פרטים ספציפיים על העלילה או אפילו על אילו פלטפורמות המשחק ירוץ יישארו ללא תשובה כרגע וכנראה שגם לתקופה הקרובה.
מה איתכם? מצפים בקוצר רוח למשחק חדש בסדרה או שאולי EA הייתה צריכה לסגור את הבאסטה אחרי המשחק השלישי? שתפו אותנו בתגובות!
אדמנטון נמצאת באלברטה – לא במונטריאול
יש! – מנוע חדש!
אני אישית אשמח מאד למנוע חדש! (במיוחד למשהו שיחליף את משימות הFETCH (המעצבנות).
גם שיפור בגראפיקה או… או בכלל גראפיקה אחרת יהיו דבר רצוי (אצלי) בכל מקרה (אני זוכרת שבמהלך הרבע הראשון של המשחק הראשון, היה נראה לי שהגראפיקה הייתה מצועצעת משהו, אבל המשחק היה כזה טוב שאף אחד בכלל א דיבר על גראפיקה).
הפעם היחידה בה אני זוכרת שהגראפיקה במשחק זרחה, היית במשימה האחרונה של המשחק השני, כשכולם התהלכו בתוך ה SHIELD בזמן שהמתים תקפו אותם (רק בקטע הזה הרגשתי שאני נהנית מהגראפיקה, כל השאר…. פשוט מצועצע)