עדכון: Battlefield V, כשלון? אנליסט מספר לאתר CNBC כי משחק הפעולה של EA Games סובל מהתעניינות חלשה משמעותית מזו שהייתה ל-Battlefield 1 לפני שנתיים, וגם חלשה בכ-85 אחוזים מזו שיש לכותר הפעולה המוביל של המתחרה המרכזית, Call of Duty: Black Ops 4.
נתונים אלו יחד לא מציירים תמונה חיובית במיוחד עבור הכותר שעתיד להיות מושק בצמוד לכמה וכמה מהמשחקים הגדולים והמדוברים ביותר של שנת 2018 כולה. האם זו תולדה של הבחירות השנויות במחלוקת בכל הנוגע לדיוקים (או אי-דיוקים) היסטוריים? בעוד חודשיים נגלה.
הכתבה המקורית: הכותר הגדול ביותר של EA Games לשנה הקרובה מציע טריילר ארוך ועמוס אקשן – כולל הצצה קטנה אפשרית למצב ה-Royale החדש
תערוכת הגיימינג האירופאית הגדולה ביותר Gamescom עומדת להתחיל, אך יש כמה מפתחות שהחליטו לא להמתין לשריקת הפתיחה ומפרסמות את הטריילרים הגדולים אותם הכינו לעולם
הסרטון הטרי נקרא 'הרס העיר רוטרדאם', ומציע מבט על סצינות משחקיות שונות מתוך הכותר אשר יושק ב-19 באוקטובר, עם תצוגה ריאליסטית למדי בסגנון Battlefield 1 אך מה שנראה גם כמו דגש על קצב מהיר יותר והרס סביבתי גדול ומרשים מאי פעם בעבר. הסגנון מרגיש דומה הרבה יותר למשחקי Battlefield מהעבר בהשוואה לסרטון המשחקיות המקורי של V אותו ראינו בחודש יוני, ונראה שגם השחקנים עצמם מתחברים אליו יותר אם לשפוט לפי התגובות החיוביות ברובן בערוץ ה-YouTube של הסדרה, בהשוואה לאותו טריילר מקורי ש"נקטל" בידי ההמונים.
החלק המעניין ביותר מגיע בשניות האחרונות של הוידאו, ובו ניתן לחזות בטבעת אש ועשן מרשימה שמצטמצמת אל עבר נקודה מסויימת על המפה, במסגרת מצב המשחק החדש אשר נוצר בהשראת טרנד ה-Battle Royale וישמש (בין היתר) בתור שובר שוויון דינאמי ומהיר בין קבוצות במצבים מקוונים אחרים. הרבה פרטים עדיין חסרים לנו, אך נחמד לראות כי אין כאן תוכנית להעתקה עיוורת של מה שקיים בכותרים המקבילים בשוק, אלא נכונות לתרגם את הנוסחה המוצלחת למשהו שיתאים לשאר האווירה של Battlefield V באופן מיטבי.
בנוסף, האתר הגרמני pcgameshardware מספק ממצא מעניין מאוד אודות תמיכה אפשרית של הכותר בטכנולוגיות עקיבת קרניים, Ray Tracing, שעומדת להפוך למציאות מסחרית עם השקת דור כרטיסי ה-Turing של NVIDIA. המשחק אכן מהווה את אחד מאלו שנתמכים רשמית בידי מפתחת השבבים הירוקה, ולמרות שאין אזכור ספציפי לטכנלוגיית ה-RTX (שהיא רק אחת מכמה תקנים אפשריים לעקיבת קרניים, למעשה) ההערכה המתבקשת היא ש-Battlefield V יהיה הראשון או אחד מהראשונים בשוק שידע לנצל את מלוא הפוטנציאל של ה-GeForce RTX 2080 וה-GeForce RTX 2080 Ti.
אם אכן זה מה שיקרה, יהיה מעניין מאוד לבחון את השיפור הגראפי שיתקבל ואת השפעתו על הביצועים הכלליים – אז אנחנו נקווה מאוד לקבל עוד מידע בנושא הזה כבר בימים הקרובים.
הם יצאו ממש אידיוטים עם התגובה לביקורת שלהם על הנשים וחוסר הדיוק ההיסטורי בטריילר הקודם.
"לא רוצים, אל תקנו" ולדעתי ירו לעצמם ברגל.
ככה לא מתייחסים לביקורת.
אני מת לדעת מאיפה הבאתם את השטות הזאת שבנות לא נלחמו במלחמת העולם השניה, לך תקרא קצת היסטוריה ומעבר לזה לא כל משחק חייב להיות מדויק היסטורית, זה משחק מחשב והרעיון בו זה להינות ואם אנשים לא קונים בגלל המחשבה הזאת שנהייתה טרנד מפגר על "חוסר דיוק היסטורי" אז אני מאחל לea שיפסיקו לעבודכל כך קשה בשביל קהל כל כך כפוי טובה שכל מה שהוא מחפש זה את הרע במשחקים.
"אלא נכונות לתרגם את הנוסחה המוצלחת למשהו שיתאים לשאר האווירה של Battlefield V באופן מיטבי." את האווירה הם כבר זרקו לפח עם הבחירות ההזויות שלהם.
לפי ההיסטוריה נשים נלחמו גם במלחמת העולם הראשונה וגם בשנייה באיזה כיתה אתה ילד תלמד קצת דברים לא רק נאצים השתתפו במלחמה
המממ – אורח שטורח להגיב על זה. תחזרי למחלקת שכתוב ההיסטוריה (החוג למגדר) שלך.
נשים לא נלחמו במלחמת העולם השנייה אולי בצרפת ורוסיה אבל בטריילר ובכיסוי של המשחק האישה בריטית אל תגידו לאנשים ללמוד היסטוריה בלי לדעת מה קרה בעצמכם חתיכת שמולאנים
או קיי
חוכמה קטנה כי זה נכתב 24 שעות לאחר הכרזת NV של הכרטיסים החדשים.
וואו.
עם RTX, גראפית, זה עולם אחר ( אבל עדיין אכזר ).
מה שמשנה לפחות לי בסופו של דבר זאת המשחקיות. אני מאוד אהבתי את ה BF הישנים. היו יותר טקטיים ופחות ארקיידים, הגראפיקה זה בונוס נחמד אבל זה משני. עושה רושם שמבחינת הגיימפליי הם בכיוון הנכון, השליטה בנשק מבוססת על ריקוייל ולא על SPREAD, שזה מבחינתי עדיף כי באחד על אחד זה אומר שמי שטוב יותר כנראה ינצח, נותן יותר ביטוי ל AIM טוב ומחזיר את ההדשוטים לתמונה. הזוי שלמשל ב BF1 בהמון מצבים המשחק דוחף אותך לכוון לגוף ולא לראש. הבעיה עם זה היא שקשה יותר לאזן את הנשקים ככה, אני צופה מראש שיהיו כמה נשקים שיהיו OP לעומת השאר.
גם העובדה שאין HEALTH REGEN מלא ושמתחילים עם קצת תחמושת מוסיפה עניין ופן אסטרטגי, ובאותו זמן מונעת משחקנים "להתקמפר" בנקודה אחת לתקופה. חוץ מזה, אין יותר כמעט בכלל 3D SPOTTING, שזה אחד הדברים ששנאתי כלכך ב BF4 למשל. לפעמים המשחק היה פשוט לירות מתחת לדוריטו.
יש כאן פוטנציאל לאחלה של משחק, המון שינויים חיוביים. גם אם שיווקית בדיעבד הם עשו הרבה טעויות. מבחינתי היה נחמד אם הם היו עושים את זה תוך כדי שמירה על האוטנתיות של התקופה ובלי כל ה COSTUMIZATION השטותי הזה, אבל זה לא העיקר בכלל. זה בכל זאת מהלך שיכניס להם כסף וזה שינוי אסטרטגיה מבחינתם, הרי הם ביטלו את ההרחבות בתשלום, שזה בעצם חרא גם בגלל העובדה שזה עולה לצרכן מלא כסף בשביל להנות מהמשחק, וגם מפצל את הקהילה.
אם זה מה שיכניס להם את הכסף הזה, שיהיה. עדיף ככה מבחיתי.
מאחר ולא ראיתי שזה פורסם איפשהו כאן באתר אז אני מפרסם את זה בשרשור הזה…
EA הודיעו על דחיה של חודש ביציאת המשחק… התאריך הוא 20 לנובמבר במקום 20 (או 19) לאוקטובר.
לפי ההודעה הרשמית (לא ציטוט מדויק), לאחר הבטא הסגורה (שהייתה לשחקנים מוזמנים) "התגלו" בעיות שעלולות לפגוע במשחקיות והם צריכים עוד זמן להחליק את הבעיות כדי שיהיה שחרור חלק יותר של המשחק.
מצד אחד קצת מאכזב, מצד שני עדיף ככה…אני לא זוכר משחק BF בשנים האחרונות שיצא ולא היו לו בעיות עמוקות בהשקה…ככה אולי רוב הבעיות או חלק מהבעיות המרכזיות ייפתרו.