סדרת כותרי הפעולה המסוגננת והמאתגרת תזכה בקרוב להמשכיות לאחר יותר מעשור של מנוחה – עם צורך להוכיח לכולם שלא איבדה מהייחוד שלו
הימים מתארכים ומתחממים, ואיתם מפשיר גם שוק המשחקים שיספק לנו כמה וכמה השקות גדולות בתקופה הקרובה – אחת מהן היא של Capcom היפנית, שתחזיר לחיינו את סדרת Devil May Cry באמצעות פרק חמישי שממשיך את הקו העלילתי המקורי מימיו הראשונים של המותג.
המשחק DmC: Devil May Cry שפותח בידי סטודיו חיצוני בשנת 2013 בתור אתחול נזנח, ו-Devil May Cry 5 יהווה המשך לוגי עבור Devil May Cry 2, כאשר גם הגיבור הראשי המקורי דנטה וגם נרו אשר ערך את הופעת הבכורה שלו במשחק Devil May Cry 4 בשנת 2008 יהוו חלק מהעלילה ומהדמויות עליהן ישלטו השחקנים – זאת לצד דמויות נוספות שיהיו חלק גם ממצב משחק מקוון שיתופי ראשון מסוגו עבור עד שלושה שחקנים אנושיים במקביל.
המשחק יבוסס על מנוע ה-RE Engine של קאפקום עצמה שהוצג לראשונה ב-Resident Evil 7, עם צוות פיתוח פנימי של החברה שחלק ממנו השתתף גם בפיתוח פרקים קודמים ועם שאיפה של היוצרים למראה ריאליסטי ככל האפשר של הדמויות, וכמו כן נסיון להציע קצב תצוגה קבוע ואחיד של 60 פריימים בשנייה בכל הפלטפורמות אשר יבטיח משחקיות איכותית וזריזה ששמה דגש על היכולות האישיות של כל משתמש.
על פי עמוד המשחק ב-Steam, דרישות המערכת של Devil May Cry 5 הן מתונות למדי וכוללות מעבד Core i7-4770 מרובע הן בתור דרישת בסיס והן בתור דרישה מומלצת (AMD לא ממש נספרת בידי היוצרים, כך נראה) לצד 8GB של זכרון דינאמי ו-35GB פנויים בכונן האחסון – בשילוב עם כרטיס GeForce GTX 760 המוגדר כרף בסיסי להרצה ראוי וכרטיס GeForce GTX 960 שמוגדר המומלץ, כנראה לרזולוציות של 1080p אך לא מעבר.
נשמע טוב? Devil May Cry 5 מיועד להגיע לקונסולות של סוני ומיקרוסופט ולמחשבים האישיים ב-8 במרץ 2019 – ואנחנו מחזיקים אצבעות לכך שהסדרה הזו תמשיך לפרוח ולהתפתח, במקום להיעלם פעם נוספת לחצי עשור או יותר מזה.
הבל הבלים!
שקר החן והבל היופי.
רק DEVIL MAY CRY 4 היה המשחק הכי שווה!