אחד ממשחקי התפקידים האיכותיים ביותר שנראו כאן לאחרונה זוכה להמשך ישיר, שיתבסס גם הוא על קמפיין מימון המונים באתר הפופולרי
פלטפורמת המימון המקוונת קיקסטארטר סיפקה לנו קאמבקים נאים לשלל מותגי גיימינג וותיקים – ואחת הדוגמאות הבולטות והטובות ביותר לכך הוא Divinity: Original Sin, משחק התפקידים הקלאסי והמשובח שיצא אל אוויר העולם בשנה שעברה, כשהוא מרשים את המבקרים והשחקנים כאחד עם עולם עשיר ונרחב בו כל משימה צדדית סתמית עשויה להתפתח לקווסט גרנדיוזי סוחף, והמשחקיות הטקטית בתורות יודעת לספק אתגר ממשי אפילו לשחקנים המשופשפים ביותר.
במפתחת Larian Studios מצהירים בפה מלא כי הקמפיין אינו מיועד לממן את המשחק כולו (זה יקרה על ידי מימון עצמאי של הסטודיו, שכנראה מעיד על ההצלחה הנאה של קודמו), אלא לאפשר למעריצים ולמתעניינים להרגיש 'שייכים' לתהליך הפיתוח ולתרום מעצמם על מנת לאפשר הרחבה וליטוש נוספים של המערכות והעולם העשיר בו יתרחש Original Sin 2. בינתיים זה עובד להם מעולה, עם יותר מ-600,000 דולר אשר נצברו בתוך כיממה מתחילת קמפיין הגיוס בן חמשת השבועות, שמטרתו המינימלית הייתה סכום צנוע יחסית של חצי מיליון דולר.
Original Sin 2 מבטיח לתת אפילו יותר חופש וגיוון מקודמו, שגם היום מהווה את אחד מהמשחקים המגוונים ביותר שאנחנו מכירים, בו חוויה שונה משמעותית בכל משחק מחדש היא כמעט וודאית – עם אפשרות לבחירת סיפור רקע שיחד עם גזע ומקצוע הדמות ישנה לגמרי את העלילה, וכן יותר אפשרויות דיאלוג שיתאימו ליותר סגנונות משחק.
כמו כן, מערכות חדשות ליצירת חפצים, ליצירת כשפים וקסמים חדשים וכן אפשרות למשחק מקוון תחרותי (ולא רק קואופרטיבי כפי שהיה בכותר הקודם) אמורים לספק מספיק 'בשר' לכל מי שניסוי והתאהבו ב-Original Sin הראשון – ואולי גם למי שרצו אבל טרם הזדמן להם להתנסות, והחזרה העכשווית אל אור הזרקורים תשכנע אותם לעשות את ההחלטה המתבקשת.
Divinity: Original Sin 2 עתיד להגיע למערכות מבוססות חלונות (וכנראה שגם למערכות הלינוקס וה-OS X) בדצמבר 2016, אך בהתבסס על הדחיות הנפוצות במרבית משחקי הקיקסטארטר כנראה שכבר עכשיו אפשר לנחש שנראה אותו בפועל רק אי שם באמצע שנת 2017. האם יצליח להתעלות על קודמו? אנחנו ללא ספק נחזיק לו אצבעות. ואתם?
קישורים נוספים