עדכון: כמובטח, אל החבילה נוספו כמה כותרים: Tomb Raider Legend, Tomb Raider Underworld ו-Tomb Raider Anniversary, שלושת הכותרים שקדמו לאתחול של סדרת הפעולה-הרפתקאות בשנת 2013.
הכתבה המקורית: כמה מהמשחקים המרכזיים של המפיצה הגדולה Square Enix, וגם כמה מאלו הפחות מוכרים, זמינים לרכישה עכשיו בעבור דולרים בודדים במסגרת מיזם ה-Humble Bundle
רוצים אפילו עוד משחקים במחירים מגוחכים? אין בעיה – קבלו את חבילת ה-Humble Square Enix Bundle מספר שלוש, שמציעה כמה וכמה כותרים אשר אולי טרם הזדמן לכם להתנסות בהם.
החבילה הבסיסית שיקבל כל מי שיבחר לשלם דולר אחד ומעלה, אינה מרשימה יתר על המידה אך בכל זאת כוללת את משחק התפקידים האהוב משנת 2008, The Last Remnant, את הפרק הראשון בסדרת משחק ההרפתקאה הייחודית Life is Strange, את שלושת משחקי Tomb Raider המקוריים (בגירסאות שמותאמות לפעול על מערכות מודרניות, באופן טבעי) ואת משחק הפעולה-הרפתקאה הבלתי רגיל שהושק בשנה שעברה, Murdered: Souls Suspect.
The Last Remnant
חבילת הכותרים השנייה, שתיפתח עבור כל מי שישלם סכום שגבוה מן הסכום הממוצע (כרגע כ-5 דולר, כלומר פחות מ-20 שקלים), כוללת את כותר האונליין Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (זהירות, זה ממכר!), חבילה של משחקי הפעולה הנהדרים Just Cause ו-Just Cause 2 בתוספת תכני ה-DLC שלו, משחק הפעולה בכיכובם של רובוטי המכה הענקיים Front Mission Evolved, משחקי הקז'ואל Gyromancer ו-Yosumin וגם לכל הפחות שני משחקים נוספים אשר זהותם תיחשף בעוד כשבוע.
Front Mission Evolved
בנוסף, כל מי שישלם מחיר שגבוה מהממוצע יקבל קוד קופון להנחה של 20 אחוזים ברכישת המשחק הטרי Just Cause 3 בחנות ה-Humble Store, וקוד קופון להנחה של 33 אחוזים ברכישת חבילת הפרקים המלאה של Life is Strange.
מי שיחליטו ללכת על החבילה המלאה ולשלם מחיר של 9 דולר ומעלה, יזכו לגישה גם למשחק Tomb Raider המאותחל של שנת 2013, בגירסת ה-Game of the Year המלאה שלו, למשחק Hitman: Absolution בגירסת ה-Elite שלו שכוללת גם את מוצרי ה-DLC שלו, ולמשחק הפעולה האיזומטרי Lara Croft and the Temple of Osiris שהושק מוקדם יותר השנה. בשורה התחתונה, מדובר כאן באוסף משחק בעלות כוללת של כ-200 דולר, שאף תעלה כאשר ייחשפו הכותרים הנוספים, שאותה אפשר לקבל בהוזלה של מעל ל-95 אחוזים (!)
עד שאתם תחליטו האם שווה לכם להשקיע את כספכם או שלא, נספר כי החבילה הנוכחית מסתמנת כפופולרית עד מאוד, עם מעל ל-800,000 משתמשים שכבר בחרו לשלם עליה בתוך פחות מיממה מאז שעלתה לאוויר, וגיוס כספים שמתקרב לחצי מיליון דולרים. לא רע בכלל, בהתחשב בכך שנותרו עוד 12 ימים של מכירות והכנסות.