להיכן ממשיכים אחרי שיצרת את אחד ממשחקי האינדי המצליחים והפופולריים ביותר מאז ומעולם, כזה שזיכה אתכם בעסקת רכישה בשווי של 2.5 מיליארד דולר ממיקרוסופט בכבודה ובעצמה? למשחק קלפים טקטי שמתחרה ראש בראש בבליזארד, כמובן
אם לא הבנתם שום דבר מהמשפט למעלה, נתחיל מחדש – הכירו את Scrolls, המשחק החדש של Mojang, הסטודיו השבדי שהביא לנו את Minecraft האחד והיחיד. בדומה ל-Hearthstone הממכר של בליזארד, גם Scrolls הוא משחק קרבות מבוסס קלפים שקורץ את הצד שמכור לאיסוף וקטלוג אובססיבי אשר קיים אצל הרבה מאוד אנשים. ההבדל העיקרי שמציע Scrolls לעומת הכותר של בליזארד הוא תוספת של מפת משחק ויזואלית מבוססת תורות שדומה לזו שתמצאו בסדרת Heroes of Might and Magic ומוסיפה נדבך נוסף לטקטיקה הדרושה לניצחון.
אחד מהיתרונות המשמעותיים של משחקי קרבות קלפים הוא תצוגה ויזואלית מינימלית יחסית ומשחק בתורות אשר הופכים אותם למתאימים מאוד עבור פלטפורמות ניידות כגון טאבלטים וסמארטפונים – ואכן, Scrolls זמין כעת למערכות חלונות, MacOS ולטאבלטים מבוססי אנדרואיד (גירסה לטאבלטים של אפל נמצאת בדרך אף היא), כאשר המשחק מציע חוויה זהה לחלוטין בכל המכשירים ומאפשר משחק משותף בין כולם וגם מעבר חלק של שחקנים ממערכת אחד לאחרת.
Scrolls זמין להתנסות חינם בכל הפלטפורמות, כאשר רכישה של המשחק המלא תגרור תשלום של 5 דולר. עובדה מעניינת נוספת היא ששחקנים יוכלו לבחור לשלם כסף אמיתי בעבור עסקאות ושידרוגים למיניהם בתוך המשחק – אך אלו יהיו מוגבלים ברמת תשלום מירבית שתוודא כי המשחק מעניק סיכוי שווה לכלל השחקנים (וגם תמנע כנראה את אותם סיפורים על ילדים קטים שחרכו את כרטיסי האשראי של ההורים שלהם בשל רכישות מופרזות במשחקים "חינמיים").
האם ל-Scrolls יש סיכוי כלשהו להוות סיפור הצלחה גדול אפילו יותר מ-Minecraft? קשה להאמין, אך נראה שיש לו את כל המרכיבים הדרושים בכדי להפוך לסיפור הצלחה ממכר נוסף בזכות עצמו.
המשחק הזה הוא הוכחה שהיה לו מזל חד פעמי ושהוא לא באמת מעצב משחקים מדופלם. די עלוב לעומת HEARTHSTONE. בכל המובנים.
וזה שלא היה לו *כמעט* אף קשר למשחק הזה לא מפריע לך להוציא שטויות מהפה.
גם המשחק הקודם שלו שנכשל oxc080 או איך שלא קוראים לו היה סופר משעמם.
וMOJANG עובדים על SCROLLS כבר הרבה שנים. חוץ מזה שדיברתי על העיצוב של המשחק לא התיכנות, וסביר להניח שהוא אחראי על העיצוב של המשחקיות שהיא די גרועה.
ואוו, כנראה שלדיבורים מהתחת באמת אין עלות. מכיוון שאין לי רצון להאכיל טרולים רק אציין שוב שאין לו קשר למשחק (לא לעיצוב, לא לתכנות ולא לכלום). הנסיון הקודם שלו ש"נכשל" הצליח לעשות קהילה של אלפי אנשים שעשו אמולטורים מדהימים ל DCU-16 בכל מני שפות ובכלל כל מני דברים מגניבים ולראיה חלק מהם ניתן לראות פה:
http://www.reddit.com/r/0x10c
אפסיק להגיב לאפסים, ביי.
זה שיש מעריצים למשחק לא הופך אותו למשחק לא משעמם.
בתור צעצוע שאפשר לתכנת אליו הוא אוליי מעניין, בתור משחק הוא משעמם.
מישהו ממוצע שרוצה לשחק ישתעמם מהר מאוד מה"משחק" הזה.
"אפסים"? אפס מי שמעריץ מישהו כמו NOTCH כאילו הוא אלוהים ולא יכול לחשוב מעבר ללהיות מסונוור מכמה מילארדים הוא הרוויח.
מאז מיינקרפט נוצ לא הוציע שום משחק גמור שיותר מעניין ממשחק ממוצע.
והריי האנשים שעבדו על SCROLLS הם האנשים שנוצ בחר שימשיכו לעבוד על מיינקרפט לא? אז אם הוא בחר אנשים שאין להם יכולת לעצב משחקים אוליי זה גם מעיד על עצמו.
COLOR="silver"]- – – תגובה אוחדה: – – -[/COLOR]
אגב, לעומת NOTCH המפתח של INFINIMTER שממנו NOTCH העתיק את MINECRAFT, פיתח עוד משחק אלגנטי ומתוחכם שזה להצלחה קטנה בפני עצמו. אם אני לא טועה קוראים למשחק הזה SPACECHEM.
הוא באמת מפתח מוכשר, NOTCH לא הוכיח את עצמו מספיק.
זה שיש מעריצים למשחק לא הופך אותו למשחק לא משעמם.
בתור צעצוע שאפשר לתכנת אליו הוא אוליי מעניין, בתור משחק הוא משעמם.
מישהו ממוצע שרוצה לשחק ישתעמם מהר מאוד מה"משחק" הזה.
"אפסים"? אפס מי שמעריץ מישהו כמו NOTCH כאילו הוא אלוהים ולא יכול לחשוב מעבר ללהיות מסונוור מכמה מילארדים הוא הרוויח.
מאז מיינקרפט נוצ לא הוציע שום משחק גמור שיותר מעניין ממשחק ממוצע.
והריי האנשים שעבדו על SCROLLS הם האנשים שנוצ בחר שימשיכו לעבוד על מיינקרפט לא? אז אם הוא בחר אנשים שאין להם יכולת לעצב משחקים אוליי זה גם מעיד על עצמו.
אגב, לעומת NOTCH המפתח של INFINIMTER שממנו NOTCH העתיק את MINECRAFT, פיתח עוד משחק אלגנטי ומתוחכם שזה להצלחה קטנה בפני עצמו. אם אני לא טועה קוראים למשחק הזה SPACECHEM.
הוא באמת מפתח מוכשר, NOTCH לא הוכיח את עצמו מספיק.
הטרילר נראה יותר מעניין מהמשחק עצמו חח, ניסוי והעתקה לא מוצא של Heroes בתור אחד שהיה מכור למשחק, יש לי אותו בכל הגירסאות.