חמש וחצי שנים לאחר שהחלה, טרילוגיית StarCraft 2 עתידה להסתיים עם הגראנד פינאלה שיעסוק בגזע הפרוטוס ב-10 בנובמבר 2015
לאחר כחצי שנה של מבחני בטא סגורים, בבליזארד הכריזו כי Legacy of the Void, הפרק השלישי והאחרון בטרילוגיית StarCraft 2 שהפכה בשנים האחרונות לאחד מנערי הפוסטר המפורסמים ביותר של עולם הספורט האלקטרוני (והגיימינג המקצועי) הנוסק, יושק ב-10 בנובמבר 2015.
Legacy of the Void יגיע אל השוק כחמש וחצי שנים אחרי Wings of Liberty, שהחל את הטרילוגיה והפך עם הזמן לאחד מהמשחקים המצליחים ביותר בתולדות פלטפורמת המחשב האישי, עם מכירות של מעל לשישה מיליון עותקים, וכשנתיים וחצי אחרי Heart of the Swarm השני בסדרה.
הפרק החדש יכלול קמפיין חדש לשחקן יחיד, כמובן, בו תהיה תוספת אלמנטים של דיפלומטיה שלא היו קיימים בשני הפרקים הקודמים – אך הדגש באופן טבעי יהיה גם כאן על רכיב המשחק המקוון, בו נראה תוספת של יחידות חדשות ושינויי איזון ומשחקיות למיניהם שעתידים להשפיע רבות על השחקנים המקצועיים ועל המיליונים שנהנים לצפות בהם עושים את קסמם. בנוסף, שני מצבי משחק ייחודיים Archon Mode ו-Allied Commanders, הראשון בו שני שחקנים ישלטו על אותו הצבא והשני הוא משחק Co-Op משימתי, אמורים לתת הרגשה טרייה גם למי שכבר בילו מאות ואלפי שעות משחק ב-StarCraft 2.
לרגל חשיפת תאריך ההשקה וכחלק ממהלך יצירת ההתעניינות בפרק החדש (שכלל גם את השקת קמפיין הפרולוג Whispers of Oblivion לאלו שביצעו הזמנה מוקדמת), במפתחת הציגו את סרטון הפתיחה הסינמטי לכותר החדש.
https://www.youtube.com/watch?v=-vvEzm9DlDQ
Legacy of the Void יהיה זמין עבור מחשבי חלונות ומחשבי OS X ככותר נפרד אשר קיים בפני עצמו, ואינו דורש מהשחקנים בעלות על שני הפרקים הקודמים של StarCraft 2 – בדומה למה שהפך להיות הפרק השני ביולי השנה, לאחר כשנתיים בהם היווה חבילת הרחבה. הזמינות תהיה אך ורק דרך פלטפורמת ה-Battle.net של בליזארד עצמה, כמיטב המסורת.
האם כל הסיפור הזה שווה 40 דולר (או יורו, בתלות במיקום הגיאוגרפי שלכם לפי בליזארד)? אם אהבתם והתמכרתם לשניים הקודמים כנראה שכן, ואם לא – כנראה שגם הפרק השלישי לא יצליח לשכנע אתכם אחרת.
קישורים נוספים
שווה גם שווה, ללא שום ספק 🙂
שינויים מהתויים במולטיפלייר. המון יחידות חדשות. המון תכונות חדשות ליחידות קיימות. התחלה הרבה יותר מהירה, (מתחילים עם כמות כפולה של workers) וחובה התפשטות מהירה לבסיסים חדשים. (המכרות פחות עשירים)
מדובר במשחק אחר לחלוטין. המקצוענים יצטרכו ללמוד את הרוב מחדש ותכנון אסטרטגיות חדשות.
בנוסף, יש archon mode – מולטיפלייר שבו 2 שחקנים שולטים על אותו צבא. (לכן הכינוי archon) בליזארד עדיין עובדים על רמת שיתוף המידע המובנה במשחק בין השחקנים. לדוגמה, אופן בחירת קבוצות של יחידות, כך שיחידה על המסך לא תזוז מקצה אחד לקצה השני נטו כי השחקנים השונים שייכו אותה לקבוצות שונות.
בליזארד אומרת שכלל האצבע הוא שמידע שיכול להיות משותף ע"י תקשורת טובה בין השחקנים לא יחשף ע"י מנגנון מובנה. לכן, ככל הנראה לא יהיה ממשק שמציג את היחידות הנבנות על המסך לדוגמה.
נשמע אדיר. ויש לזה פוטנציאל להתפתח לרמה חדשה של מורכבות בקרבות ובניהול הכלכלה.