מחקר שווקים חדש מגלה, כי הכנסות ממשחקים לכל הקונסולות כולל המחשב, יגיעו בשנת 2017 לסכום של 70 מיליארד דולר
מחקר שווקים של DFC Intelligence מגלה כי הכנסות ממשחקים בכל העולם ולכל הקונסולות כולל המחשב יצמחו מ-52 מיליארד דולר בשנת 2011 לסכום של 70 מיליארד דולר בשנת 2017. המחקר מגלה עוד, כי לקוחות חדשים מגדילים אמנם את הרווחים, אך דווקא שחקני הליבה, גברים בגילאי 12 עד 30, משפיעים יותר על המכירות.
מנכ"ל DFC Intelligence אמר: "ההפצה הדיגיטלית, שמקובלת היום אצל רוב שחקני הליבה ברחבי העולם, הרחיבה באופן ברור את הגישה למשחקים, מה שהגדיל באופן ניכר את הצמיחה בהכנסות התעשייה".
לביצוע המחקר, השתמשה DFC בנתונים שאספה בהמהלך החמש השנים האחרונות, מאתרים כמו GamerDNA, Live Gamer ו-Xfire. במהלך המחקר, DFC גילתה שמשחקי המחשב הם בעלי אחוזי המכירות הגבוהים ביותר עם כ-39% (27.3 מיליארד דולר) מהמכירות, לעומת משחקי הקונוסולות שעמדו על כ-36% מהמכירות (25.2 מיליארד דולר).
כסף זה כן משחק |
מכירות המשחקים למכשירים הסלולארים עמדו על כ-25% (17.5 מיליארד דולר).
DFC ציינה בנוסף שמשחקי הדפדפן צריכים לקרוץ לשחקני ליבה כדי שהכנסותיהם יעלו. " השורה התחתונה היא, ששחקני הליבה מבזבזים כסף על המשחקים שהם אוהבים וכרגע משחקים כמו בפייסבוק פשוט לא קורצים להם".
למה אין חוקים נגד תעשיות משחקים?
בחוזים שלהם אתה חותם שהם יכולים למכור לך משחק חצי מוכן ואתה לא יכול לעשות כלום נגדם.
מעניין איך הם לא הגיעו ליותר הכנסות למען האמת…