מתחילים את הסדרה מהאמצע - Halo: Reach מגיע למחשבים האישיים • HWzone
גיימינג

מתחילים את הסדרה מהאמצע – Halo: Reach מגיע למחשבים האישיים

הכתבה המקורית: כל משחקי Halo עוברים שידרוג והתאמה שיאפשרו להם להגיע בגירסתם האולטימטיבית אל עולם ה- – ונראה כי כעת יש לנו את תאריך היעד לפרק שיפתח את החגיגה הזו

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


 מרבית המשחקים הגדולים לשנה הנוכחית כבר הושקו, אך יתכן שבמיקרוסופט מתכננים לנו עוד הפתעה אחת עסיסית לפני שעוברים לבציר 2020 – כותר הפעולה Halo: Reach שהושק במקור בשנת 2010 לקונסולות ה- 360 התווסף אל החנות הדיגיטלית של בחלונות 10, עם תאריך השקה מיועד ב-3 בדצמבר, בעוד כשלושה שבועות מרגע כתיבת שורות אלה.

מיקרוסופט חשפה מוקדם יותר השנה, באיחור אופנתי משהו, כי תביא את חבילת ה-Halo: The Master Chief Collection הנהדרת שלה אל המחשבים האישיים, ובכך תאפשר לשחקני הפלטפורמה לחוות באופן רשמי בפעם הראשונה יצירות כמו Halo 3, Halo 4, Halo: ODST ו-Halo: Reach – אם כי בניגוד לגישה בהשקה המקורית של החבילה בקונסולות ה-, ההשקה בעולם ה- תהיה מדורגת ותספק כל כותר בנפרד לפני האיגוד הרשמי יחד.

ההכרזה הרשמית על תאריך ההשקה שנחשף תגיע בתוך כמה שעות? נמשיך לעקוב ולעדכן

עתה, עמוד רשמי עבור משחק הפריקוול Halo: Reach נצפה בחנות של בחלונות 10, ומאשר למעשה את ההבטחות המוקדמות לכך שזה יהיה הפרק שיתחיל את שרשרת ההשקות המסקרנות שתלווה אותנו ככל הנראה בשנה הקרובה (או יותר) – עם תאריך זמינות מיועד ב-3 בדצמבר שמצית כעת התלהבות בקרב חובבי המותג במרשתת.

מספר קטן של שחקנים כבר זכו לנסות את Halo: Reach על מחשבים אישיים בפעם הראשונה – אחרים יזדקקו להתאזר בעוד קצת סבלנות

לא מדובר בהכרזה רשמית על תאריך ההשקה, וכבר פגשנו לא מעט דוגמאות בעבר של תאריכים משוערים או תאריכים סתמיים שנוספו במיקומים שונים בתור פתרון זמני – אך בעבר שמענו הבטחות להשקה של Reach במהלך שנת 2019, וללא דיווחים על דחיות נראה כי התאריך הזה בתחילת חודש דצמבר מהווה עיתוי סביר בהחלט, כאשר המשחק אמור להגיע במקביל או אפילו מעט לפני כן גם לקונסולות ה-, בתור תוספת חינמית לאלו שכבר רכשו את חבילת The Master Chief Collection (אשר לא כללה את המשחק המדובר עד כה).

דרישות המערכת הרשמיות הן מהצנועות ביותר שראינו עבור משחק בולט שכזה בשנת 2019 – וגם בשנת 2018 בעצם

Halo: Reach זכה למספר שלבי בחינה סגורים עבור גרסת ה-PC בשבועות האחרונים, ואף קיבל דרישות חומרתיות רשמיות בתחילת החודש שכוללות מפרטים צנועים משהו עם 8GB של RAM וכרטיסי מסך מדגם GeForce GTX 770 או מדגם RX 480 בתור הרף הנדרש להפעלת המשחק ברזולוציית עם קצב תצוגה ממוצע של 60 פריימים בשנייה.

מתרגשים לקראת ההשקה האפשרית, או שאולי מדובר בדוגמה למקרה בו מה שמקבלים הוא מעט מדי ומאוחר מדי? שתפו בתגובות.

עדכון: יש לנו אישור! במסגרת אירוע ה-X019 של מיקרוסופט עבור חובבי ה- אנחנו מקבלים אימות כי Halo: Reach מוכן ויושק בקונסולה העדכנית של החברה ובמחשבים האישיים ב-3 בדצמבר, עם תמיכה ברזולוציות 4K וקצב תצוגה של 60 פריימים בשנייה ועוד שלל שידרוגים גראפיים – ויהיה זמין לרכישה גם דרך ה- Store וגם דרך במקביל.


תגיות
Back to top button
Close
Close