שוק הסמארטפונים הוא עולם סופר תחרותי שמשאיר שחקניות רבות עם טעם מר בפה וחור גדול בכיס, אבל יש מי שנהנות מהצלחה וצמיחה מרשימות למרות הכל – Huawei היא דוגמה עכשווית אחת, שנעזרה בקו מכשירי ה-Honor המוזלים ובמשפחת ה-P8 היוקרתית והייחודית בכדי להשיג מכירות של לא פחות מ-50 מיליון סמארטפונים במחצית הראשונה של שנת 2015, עלייה של כ-46 אחוזים ממכירותיה במחצית הראשונה של שנת 2014.
Huawei עדיין די רחוקה מאוד מהיקפי המכירות המטורפים של זוג המובילות סמסונג ואפל, אשר מכרו כ-83 מיליון וכ-61 מיליון סמארטפונים בהתאמה רק ברבעון הראשון של השנה, אך מנגד נראה כי היא פורצת קדימה ממתחרות צמודות כמו לנובו-מוטורולה, LG ושיאומי ומתבססת כשחקנית השלישית בגדולה בשוק כולו, לפחות לעת עתה.
עדיין לא קיבלנו את תוצאות המחצית הראשונה של המתחרה לנובו, אך בהתחשב בכך שהפריצה של Huawei התרחשה בעיקר ברבעון השני עם מכירות של כ-33 מיליון מכשירים, קשה להאמין כי גם לנובו תצליח לשחזר היקף בלתי רגיל שכזה – ולפי ההערכות העדכניות, היא תסיים את המחצית הראשונה של שנת 2015 עם מכירות כוללות של קצת פחות מ-40 מיליון סמארטפונים.
תשקלו לבחור ב-Huawei כיצרנית המכשיר החכם הבא שלכם? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות.
אני לא רואה סיבה לקנות מכשיר שלהם כשיש מכשירים נהדרים של חברות דגל גדולו במתחירים זהים, רק צריך לדעת איפה לחפש וממי לקנות… גם אף אחד מהמכשירים שהם הוציאו עד עכשיו לא גרם לפזול לכיוון הזה