לאחר אינספור שמועות, דיווחים וחשיפות קמצניות, ביקור של סמארטפון ה-OnePlus 2 בגוף התקינה הסיני הרשמי מספקת לנו את מלוא המפרט של המכשיר החדש והמדובר – מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD, שבב Snapdragon 810, זכרון RAM של 4GB, נפח אחסון מובנה של 32GB, מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית עם מיקוד מבוסס לייזר, מצלמת 8 מגה פיקסל משנית, סוללה בקיבולת 3,300mAh, גוף עשוי מתכת וגם סורק טביעות אצבע בקדמת המכשיר, בדומה למכשיריה של סמסונג.
ראוי לציין כי בעבר הזדמן לנו לחזות במספר שגיאות שבוצעו במסגרת גוף ה-TENAA ברמת המפרט הטכני, אך במקרה הספציפי הזה נראה כי כל המידע מצטלב היטב עם כל מה שהכרנו, או חשבנו שהכרנו, עד כה.
מחסל ספינות הדגל או סתם עוד סמארטפון חביב? בעוד מספר ימים נגלה את הכל.
קישורים נוספים:
הבעיה היחידה היא המעבד הסופר מתחמם והמיקום המאוד מוזר של המצלמה מאחורה
הבעיה היחידה היא חברה מחורבנת שהוציאה לשוק פלאפון פגום שלצערי בזבזתי את מיטב כספי עליו והפך ללא שמיש בעליל אחרי כמה חודשים בגלל שהמכשיר הפסיק להגיב למגע.
אין סיכוי שאני אוכל לסמוך שוב על oneplus, אולי בעוד כמה שנים שלחברה יהיה מספיק ניסיון.
אני כמה וכמה שקנו את המכשיר, ואף אחד מהם שלא התלונן על באגים בחומרה או תוכנה, או שניהם יחד.
אם זה המצב עם הדגם החדש הם לא זכאים לשם שהם קיבלו, ומדובר במכשיר סיני דפוק לכל דבר.
אין אחריות או משהו כזה?
אם הם לא מוכנים לספק לך אחריות,תכתוב להם בכל המדיה החברתית שלהם (פייסבוק,טוויטר,פורומים וכו') ותעשה להם שם רע.
אם תספר את הסיפור שלך ומספיק אנשים ישמעו על זה,הם יתקפלו ויתקנו לך את המכשיר.
נראה נחמד אבל כל זה לא שווה כלום אם המחיר שלו יהיה 75-80 אחוז מהמחיר של אפל וסמסונג…
יש סוללה מתחלפת וכרטיס microSD? אם לא, אז לא רלוונטי מבחינתי.
אני כבר החלטתי שהטלפון הבא שלי חייב לבוא עם אינפרה אדום (להשתמש כשלט) האם גם המכשיר הזה מציע קישוריות כזו?
לא יודע מה איתך, אני רכשתי מהאתר הרשמי ונהניתי ממנו מעל חצי שנה לפני שהמסך פשוט חדל להציג נתונים למרות שהמגע עדיין עבד. פניתי אליהם, שלחתי אליהם את המכשיר וקיבלתי אחד חדש (ולא מחודש). קצת התאכזבתי שלמרות שיש יבואן רשמי א"א להחליף דרכו אבל עדיין קיבלתי מענה (כולל נסיונות תוכנתיים לפתור את הבעיה) ואז מכשיר חלופי ללא עלות עבור המכשיר עצמו. לו היינו כלולים ברשימת המדינות בהן המכשיר נמכר שמית, גם היה מגיע שליח לאסוף את המכשיר ולמסור את החדש. בעיניי השירות טוב מאוד, אם כי לפעמים לוקח מס' ימים עד שמקבלים תשובה.
הבעיה של המגע קיימת אצל המון אנשים. למרות שהבעיה היא ברמת החומרה החברה מתעקשת שהבעיה היא בתוכנה למרות ששום עדכון או כביכול פתרון כזה או אחר לא עזרו וטכנאים פרטיים גילו שהבעיה היא בדיגיטייזר. אולי הייתי צריך באמת לדבר עם החברה אבל מבחינתי חברה שמוציאה מכשיר עם פגם כזה מהותי שנגרם עקב יצור לקוי שמה את עצמה למטרה. ואני יודע בודאות שאני לא היחיד עם הבעיה הזאת כי היא מופיעה בהרבה מאוד מקומות אצל הרבה מאוד אנשים. אז גם אם הם היו מחליפים לי את המכשיר לחדש לגמרי, עדיין הייתי צריך להתעסק בדברים שאני ממש לא אמור להתעסק בהם כשאני קונה מכשיר חדש. זה לא פגם בודד, זה משהו שקיים באופן נרחב.
בד בבד, אני לא אשקר ואגיד שהמכשיר בתור מכשיר הוא לא טוב. כי הוא פשוט מדהים. חד משמעית המכשיר שהכי נהנתי להשתמש בו מכל המכשירים שהיו בבעלותי בעל חיי סוללה נהדרים והפלוס האדיר שבאנדרואיד כמעט נקי הם פשוט חוויה.