החברה הקוריאנית ממשיכה להוכיח שהיא הגיעה למקום שלה בזכות ולא בחסד, חושפת את הסיבות למותו של ה-Note 7, מכריזה מה תעשה בשביל שזה לא יקרה לה שוב – ובמקביל כבר מציגה סיכום שנה עם הכנסות מפתיעות
כשמכשירי ה-Note 7 החלו לעלות עשן בנקודות שונות ברחבי הגלובוס ואילצו את סמסונג להכריז על ביטול מלא של ההשקה, הופיעו ברשת גם הערכות שונות ומשונות אודות הפוטנציאל שעשוי להיות למהלך הזה עד המשך דרכה של היצרנית הקוריאנית, בשוק המכשירים החכמים ובאופן כללי – חלק הניחו שההשפעה תהיה זניחה, בעוד אחרים חזו עתיד שחור במיוחד.
עכשיו, אחרי שבחברה הציגו סיכום סופי ורשמי לחקר התקלה רחב ההיקף אותו ביצעו, ובמקביל הכריזו על מדדים כלכליים בריאים וחיוביים עד מאוד עבור הרבעון האחרון של שנת 2016 – יתכן כי אפשר להכריז שהסיפור הזה סוף סוף מאחוריהם, והדרך קדימה פתוחה לרווחה ואפילו מלווה באופטימיות זהירה.
בחינה של עשרות אלפי פאבלטים וסוללותיהם בתנאים מנוטרים ומבוקרים במשך חודשים ובסיוע שתי חברות חיצוניות הביאה את סמסונג למסקנה כי תקלות מקבילות נדירות ושונות עבור כל אחד משני דגמי הסוללות בהם נעשה שימוש במכשירי ה-Note 7 הביא ליצירת המצב הקיצוני וביטול הדגם, כאשר בסוללה שהגיעה מחברת סמסונג SDI לוחות הפרדה דקים מדי בין החומרים האלקטרוליטיים שבסוללה התעקמו בחלק מהמקרים בקצוותיהם והביא ליצירת קצר שחימם את גוף הסוללה עד לשריפתה, ואילו בסוללות שהגיעו מהספקית Amperex Technology שימוש שאינו איכותי מספיק בריתוך על-קולי לחיבור האלקטרודה החיובית הביא ליצירה של "קוץ" מתכתי שבחלק מהמקרים היה ארוך מספיק על מנת ליצור קצר וחימום יתר קטלני ומסוכן.
בסמסונג הכריזו על השקעה כספית של מיליוני דולרים ועל תהליך אבטחת איכות חדש בן שמונה שלבים, שיחד אמורים להבטיח כי תקלות כאלו לעולם לא יחזרו בשנית – ואמנם יעבור עוד זמן מה עד שנראה דגם Note חדש בחנויות (אבל זה בהחלט יקרה, אם היה לכם ספק בעניין), אך מסתמן שכבר עכשיו ניתן להצהיר כי רוב הצרכנים כבר סלחו לסמסונג על הפיאסקו ההוא, ומוכנים לסמוך עליה ועל מוצריה בשנית.
סמסונג הכריזה על רבעון סופי נהדר לשנת 2016, עם מכירות מרשימות של כ-90 מיליון מכשירים חכמים, בהובלתם של ה-Galaxy S7 וה-Galaxy S7 Edge אשר הצליחו לשמור על פופולריות גם לאחר ביטולו של ה-Note 7 – ויחד עם הכנסות שיא עבור חטיבת המוליכים למחצה של החברה ועבור עסקי הפאנלים לתצוגה שלה, הרבעון הזה הפך לטוב ביותר של החברה בשלושת השנים האחרונות, עם הכנסות נקיות של כ-7.93 מיליארד דולר בהתבסס על הכנסות של 45.4 מיליארד דולר.
אז אם חשבתם שכמה סמארטפונים מתפוצצים הם מה שיוריד את סמסונג לקרשים – כעת הענקית הקוריאנית מצליחה להוכיח שהיא הרבה יותר חזקה מכך, ומתכננת להמשיך לשלוט בתחום המובייל גם בעתיד, לשמחתם של המעריצים ולצערם של כל מי שקיוו אחרת.
השאלה אם נזכה לראות את הנוט 8 או 9.
בתור אחד שעוד מחזיק בנוט 3 ומאוד מרוצה, אני חיכיתי לקנות את ה7 אבל אז זה קרה….
הnote4 שלי היה מכשיר מדהים
מחכה לראות מכשירים בדמותו , בלי גימיקים של מסך קמור, סוללה מתחלפת, כרטיס הרחבה וחומרה מתקדמת
Adam Brener
זה בגלל שהם ממהרים לשחרר מוצרים חדשים לפני שעברו בדיקות מקיפות אילו היו בודקים את עצמם לא היה קורה הפדיחה שלעתיד עוד תשבור אותה הם שכחו שאת כוח הקניה נימצא אצל הצרכן הקטן ברגע שהאמון מופר זה כאילו שבועטים בצרכנים וקשה מאד להחזיר לקוח שהונא ורומא בשל דברים קטנים ביותר פשטו רגל חברות גדולות
אין על סמסונג
לצרכנים זכרון קצר…
בטח כשמדובר במוצר פרימיום כגון SMSNG NOTE…
זה נכון חלקית, לגבי הזיכרון.
במקרה של נוט, בעצם אין הרבה ברירה,
לאלה שצריכים.
וכי מה התחליף ? כל ה"יעני" נוט של שיאומי ושות' ?
"יעני"
מה בדיוק היעני פה?
מעטים הצרכנים אשר באמת צריכים עט מגע ולהם תמיד תהיה את האלטרנטיבה היותר טובה לטעמי שהיא ipad pro ואני ממש איש של אנדרואיד…
טלווזיה סמסונג
מיקוגל סמסונג
נייד סמסונג
כולם עבדו כשנה ופשוט נשברו .
זה רק מלמד שהחברה מייצרת מוצרים טובים עד גמר האחריות
או שיש לך בעיה עם קשרים לטווח ארוך ואתה מסיים אותם באלימות
מי משתמש בסתמסונג