פרסומות TrueView של גוגל מגיעות למכשירים סלולריים באפליקציית YouTube
גוגל הודיעה שתפעיל את שירות הפרסומות TrueView באפליקציות YouTube לסלולר. טכנולוגיית ה-TrueView, שכבר קיימת בגרסת הנייחת של YouTube, מציגה סרטון פרסומות קצר בתחילת הסרטון שהמשתמש מעוניין לצפות.
כמו בגרסה הנייחת, יהיה ניתן לדלג על הפרסומות הללו אחרי כ-5 שניות. אופציית הדילוג, מעבר למשמעות המובנת מאליה של להטריד את המשתמש כמה שפחות, תאפשר גם לחברות הפרסום לקבל פידבק לגבי יעילות הפרסומות. פרסומות אשר ידלגו עליהן מייד בתום הזמן הקצוב של 5 השניות ייחשבו מן הסתם לפחות מוצלחות ויעילות מפרסומות שהמשתמש ייבחר לצפות עד הסוף. כמו כן, המפרסמים ישלמו על המודעה רק כאשר המשתמש יבחר לצפות בה עד הסוף, מה שאמור בתורו להעלות את איכות הפרסומות שיוצגו.
פרסומות ווידאו הן בהחלט לא המצאה חדשה, ישנם אף אתרים ישראלים שמשתמשים בשיטת פרסום הזו, אבל השינויים הקלים שגוגל עשו בטכנולוגיה נועדו להבטיח שהעניין יהיה מציק ככל הפחות למשתמש ויעיל ככל האפשר למפרסם.
עם ההתפתחות המסיבית של עולם הסלולר, זה ברור למה גוגל והמפרסמים השונים מחפשים עוד דרכים למקסם את הרווחים שלהם מהשוק הזה. סביר להניח שבמשך הזמן אנו נראה עוד ועוד טכנולוגיות פרסום נכנסות לחיינו.
יש פרסומות בגוגל?
למה רק עכשיו יש כתבה בעניין?
אני כבר כמעת חודשיים שמתי לב שיש את הפרסומות האלה.
הבאסה שעד עכשיו לא ראיתי שום אופציה לדלג עליהם (גם עם ad-block).
אני עוד יכול לעבור על זה בשקט (חבילה ללא הגבלה), אבל יש אנשים שיקבלו את הקקה הזה לכיס.