היצרנית הסינית מנסה לראשונה את מזלה בארצו של הדוד סם, דווקא עם מוצר אודיו מעוצב ויקר יחסית אשר מוצע דרך קמפיין מימון המונים
Meizu היא יצרנית שצברה לעצמה לא מעט מומנטום בשווקי המזרח הרחוק, וגם כאן בישראל, תודות לסמארטפונים סבירים במחירים משתלמים במיוחד – אך במקביל, לא יהיה זה מוגזם להצהיר שבמערב היא "פשוט לא קיימת", בראש ובראשונה בשל היעדר נסיונות ממשיים לנסות ולשווק את מוצריה.
כעת, יכול להיות שאנחנו חוזים בטבילה ראשונה במים העמוקים, אשר עשויה לשנות את הגישה והאסטרטגיה של החברה בעתיד הלא רחוק – מוצר ראשון שמכוון באופן ספציפי לצרכנים האמריקאים (אבל לא רק להם), וגם לא ממש משתייך אל עולם המובייל.
המכשיר המדובר הוא רמקול ביתי מעוצב ומקוון שעונה לשם Gravity, ומתבסס על פריזמות זכוכית ייחודיות אשר מעניקות לו מראה 'מרחף' כאשר מסתכלים עליו מהזווית הנכונה – לו ולתצוגה שמעליו, שמבוססת זכוכית אף היא ויוצרת מעין הולוגרמה מרשימה בתנאים מיטביים. הרמקול כולל שני אלמנטים בקוטר 32 מילימטר ובהספק 20 וואט, ומציע קישוריות Wi-Fi, קישוריות חוטית וקישוריות Bluetooth על מנת לנגן ולהזרים אודיו ממגוון מכשירים וממגוון שירותים מקוונים.
ממש לא בטוח שמדובר ברמקול שישתייך לאליטת שוק האודיו ויזכה לאהדה מקהילות האודיופילים למיניהן, אך במחיר מוצע של 200 דולר באתר מימון ההמונים Indiegogo (לא כולל עוד כמה עשרות דולרים בעבור משלוח, ותאריך יעד לתחילת אספקה בסוף שנת 2016) בכל זאת מדובר באחד מהמוצרים הכי מעוצבים והכי ייחודיים בקטגוריה – וכזה שקצת קשה להאמין שהוא מגיע אלינו דווקא מ-Meizu, שבעבר נחשבה ל'מעתיקנית' של אפל והיום מוזכרת בתור מי שמחקה חלק מצעדיה של שיאומי.
עד כה נאספו כ-73,000 דולרים מתוך סכום יעד של 100,000 דולר שאותו קבעה לעצמה Meizu במסגרת קמפיין המימון, ולנו לא נותר אלא לתהות האם הצלחה של הניסוי הזה תשכנע את היצרנית להיכנס אל שווקים מערביים נוספים (ואל קטגוריות מוצרים נוספות) בצורה מובהקת ומשמעותית יותר.