יצרנית המכשירים החכמים הסינית ZTE מציגה לוגו מעודכן – ואיתו פילוסופיה חדשה שלכאורה מיועדת לשפר את המיתוג הבינלאומי.
הלוגו החדש (שמציע קווים מעוגלים יותר, ובעיקר זונח את האותיות הסיניות שהיו חלק מהלוגו הישן) מיועד לשדר את כוונותיה של החברה להציע מוצרים 'דינאמיים, שקורצים לצעירים ומשדרים פתיחות ונכונות לשיתוף פעולה'.
אנחנו חייבים להודות שכל זה נשמע קצת כמו בליל של מילים 'חמות' שכתב מומחה שיווק כלשהו – אך ניתן ל-ZTE להנות מחמת הספק עד אשר יוכח אחרת.
החברה תערוך מסיבת עיתונאים ב-5 בינואר במסגרת תערוכת CES – שם אולי נוכל לראות מה הם המוצרים הראשונים של ZTE המשודרגת ואיך הם שונים ממה שהציעה החברה עד היום.