האם היצרנית הסינית תצליח להגיע למכירות מכשירים בהיקף של מעל ל-30 מיליון יחידות ברבעון אחד? בינתיים יש לה את הסיפתח המתאים לכך
לאחרונה ראינו את שיאומי (Xiaomi) חוזרת בסערה אל רשימת חמשת יצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם, לאחר שנה מאתגרת בה נוכחות בינלאומית שאינה רחבה מספיק ומלאים מוגבלים הביאו לעקיפתה בידי מתחרות מקומיות כדוגמת Vivo ו-Oppo – ובינתיים זה נראה שהכיוון החדש שלה הוא אך ורק כלפי מעלה, אל עבר השלישייה העולמית הפותחת.
מנכ"ל החברה הצעירה הכריז באופן רשמי על כך ששיאומי הגיעה למכירות של יותר מ-10 מיליון מכשירים חכמים בחודש ספטמבר – מספר מרשים מאוד לכל הדעות, וגם שיא חדש עבור שיאומי עצמה, אשר נהנית מביקוש חזק בשוק ההודי הצומח אליו היא נכנסה בהיקף משמעותי ובהצלחה בשנה החולפת.
יהיה מעניין לשמוע אודות המספרים של החברה עבור כלל הרבעון השלישי של השנה (מה שכנראה יגיע בעוד כמה שבועות), לאחר רבעון שני מוצלח מאוד בו הצליחה למכור 23 מיליון מכשירים – ויהיה מעניין אפילו יותר לגלות מה יולידו עבורה חודשי סוף השנה אשר ידועים בהיקפי המכירות הגבוהים שלהם.
היתכן ששיאומי תצליח לשמור על היקפי מכירות של מעל ל-10 מיליון מכשירים בחודש גם בהמשך, בדרך לרבעון עם מכירות שיא של מעל ל-30 מיליון יחידות ולשנה שלמה בה היא תגיע לסך מכירות מכשירים כללי של מעל ל-100 מיליון יחידות בפעם הראשונה בהיסטוריה שלה? יעבור עוד זמן מה עד שנדע את התשובות, אך זו נשמעת לנו כמו אפשרות מוחשית וממשית – ונותר לנו רק להחזיק אצבעות לכך שהתחזקות מסחרית שלה תעניק לנו עוד סמארטפונים מרשימים במחירים שוברי מוסכמות גם בהמשך הדרך.