מהפך? סמסונג הודחה מרשימת חמשת יצרניות המחשבים הלבישים המובילות

למרות קו מוצרים שהולך ומתרחב מעמדה של הענקית הקוריאנית בעולם השעונים והצמידים החכמים מתדרדר, בעוד Fitbit, ו- ממשיכות לשלוט

שוק המחשבים הלבישים ממשיך לצמוח בקצב מרשים – 21 מיליון שעונים וצמידים חכמים וממוחשבים למיניהם נרכשו בידי הצרכנים רק ברבעון השלישי של 2015, בדרך למעל 70 מיליון יחידות שעתידות להירכש במהלך כלל השנה הנוכחית, וכ-200 מיליון יחידות שחזויות להימכר מדי שנה עד לסוף העשור.

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


עם זאת, חברה אחת שלא בדיוק נהנית מהפריחה הזאת היא החברה ששולטת בשוק הסמארטפון המקביל – סמסונג, שלי הדוח העדכני של חברת האנליזה IDC כבר לא נמצאת בחמישייה הראשונה, זאת לאחר שהחלה את שנת 2015 במקום הרביעי.

idcw4

חברת Fitbit האמריקאית הוותיקה בתחום המשיכה להוביל גם הרבעון עם מכירות של 4.9 מיליון יחידות, בעוד שאפל המשיכה במקום השני עם ה-Apple Watch שלה שנהנה לבדו ממכירות של כמעט 4 מיליון יחידות, ו-Xiaomi חתמה את רשימת שלושת הגדולות עם המוצרים העממיים והפופולריים שלה. Gramin הוותיקה ניצבת במקום הרביעי – וההפתעה הגדולה במקום החמישי, שהדיחה את עם מכירות של כ-100,000 יחידות יותר ממנה, היא חברת BBK הסינית שהחלה לשווק עבור ילדים, אשר נהנה ממכירות של כ-700,000 יחידות ברבעון הזה.

Fitbit היא עדיין המובילה המרכזית
Fitbit היא עדיין המובילה המרכזית

הנתונים הנוכחיים מזכירים לנו גם על המצב העגום יחסית של מערכת ה- Wear של – שכן אף אחת מחמשת היצרניות הגדולות (ולמעשה מששת היצרניות, אם לוקחים בחשבון שסמסונג היא זו שניצבת במקום השישי) לא עושה בה שימוש.


זה השעון הסיני שניצח לבדוק את כל דגמי ה-Gear של סמסונג לדורותיהם
זה השעון הסיני שניצח לבדוק את כל דגמי ה-Gear של לדורותיהם

האם ה-Gear S2 הנאה שהושק לא מזמן יוכל להחזיר את אל מסלול ההצלחה? נחיה ונראה.