כזכור, לפני שבועות בודדים הכריזו יצרניות הדיסקים הקשיחים Maxtor ו Western Digital על צמצום תקופת האחריות לשנה אחת בלבד (במקום 3 שנים), דבר שהשפיע כמובן גם על כל היבואנים בארץ והחל מהראשון לאוקטובר, תקופת האחריות על *כל* הדיסקים הקשיחים (על פי מה שידוע עד כה) תהיה לשנה אחת בלבד.
כעת, כדי לשמור על תדמיתה, החליטה חברת WD לתת ללקוחות שלה אחריות של שלוש שנים, תמורת תשלום.
נוסף על כך, WD שלחה למפיצים שלה בארה"ב מסמך המפרט בין השאר את הסיבות לצמצום תקופת האחריות ותולה את הסיבה העיקרית בכך שמאז ומעולם האחריות על רכיבי חומרה הייתה למשך שנה אחת ותעשיית הכוננים הקשיחים העניקה תמיד אחריות מוארכת.
החברה טוענת שצמצום תקופת האחריות יעזור לה לפעול בצורה יעילה יותר ובכך לתת שירות טוב יותר ללקוח.
כמו כן, על פי המסמך, אחוז התקלות בכונני WD הוא 0.8 (ז"א, כונן אחד מתוך אלף ימות בטווח של שנה) – נתון שאמור לעודד את הצרכנים, רק חבל שלא התחשבו בכוננים שמתים אחרי שנה וחצי או שנתיים…
מחירה של תקופת האחריות המוארכת (Premium, כך WD קוראת לה) עדיין אינו ידוע, אך אם אתם מתכננים לקנות כונן קשיח ולקבל אחריות של 3 שנים, נשארו לכם יומיים כדי לעשות כן.
היטאצ'י, פוג'יטסו וטושיבה צפויות להתאחד
2 דקות קריאה
קררו את ה-R9 290 שלכם: Accelero Xtreme חדש
3 דקות קריאה
חג חנוכה שמח
0 דקות קריאה
מעבד בעל צריכת חשמל של וואט אחד
3 דקות קריאה
אוברקלוקינג של מעבד Athlon XP לגבול ה-3 גה"צ
1 דקות קריאה