3DMark 2001 & 3DMark03
3DMark2001SE

באופן לא מפתיע, ה-6600GT מפגר אחר אחיו הגדול, ה-6800GT בהפרש של בין 2,000 לבין 3,000 נקודות (ההפרש עולה ביחס ישר לרזולוציה) אך פער זה מצטמצם משמעותית כאשר הכרטיס נמצא תחת Overclock ויורד אל רף 1,500 הנקודות. לעומת זאת, הכרטיסים של ATi אותם בדקנו כאן מובילים בהפרש ניכר יותר על פני ה-6600GT, אשר מגיע כמעט ל-5,000 נקודות ברזולוציה הגבוהה ביותר.
כמו כן, שמנו לב בבנצ\'מרק זה (שקיימת במידה מסוימת גם ב-3DMark 2003) – התוצאות שמציג ה-6600GT ברזולוציה הגבוהה ביותר, *גבוהות* מאלו שהוא מציג ברזולוציות נמוכות יותר. למרות שהרצנו את הבנצ\'מרק כמה וכמה פעמים, התוצאות היו ברורות; הסיבה לכך איננה ברורה לנו לחלוטין, אך אנו משערים שהכרטיס פשוט מוריד את איכות הפילטרים ברזולוציה זו.

כאשר הפעלנו את הפילטרים, גם מבחן הביצועים המיושן הזה הצליח לסחוט את המיץ מכל הכרטיסים. שני הכרטיסים של nVIDIA מצליח תחת תנאים אלו להגיע לביצועים שהם פחות מ-40% מהביצועים ללא פילטרים, וזאת לעומת הכרטיסים של ATi אשר גם הם כמובן סובלים מירידה בביצועים, אך בצורה הרבה פחות משמעותית, כפי שכבר ראינו בביקורות קודמות על דור כרטיסים זה. המהרת כרטיסי ה-GeForce מסייעת מעט לשיפור הביצועים, אך לא מספיק כדי לשנות ולו במעט את יחסי הכוחות.
3DMark2003

הפעם הפרשי הביצועים במעבר בין הרזולוציות הם הרבה יותר בולטים בכל הכרטיסים שבדקנו. לעומת זאת, שוב מתגלה כוחה של nVIDIA באפליקציות DirectX 9 וכרטיס ה-GeForce 6800GT אף מצליח להביס את ה-X800XL של ATi. ה-6600GT לעומתו עדיין מפגר מאחור, אך גם הוא מצמצם פערים בצורה ניכרת, במיוחד לאחר המהרתו.

גם כעת ישנה ירידה חדה בביצועי הכרטיסים של nVIDIA אשר בקושי מגיעים ל-30% מהביצועים ללא פילטרים. גם הפעם להמהרת הכרטיסים אין השפעה רבה על הביצועים לעומת הכרטיסים של ATi, ששומרים על ירידה הרבה יותר מתונה, וזאת למרות שרוחב הפס לזכרון של ה-X800XL כמעט זהה לזה של ה-6800GT.