ניגשים לעבודה
כעת זהו הזמן לחבוש את משקפי המגן והכפפות – הבטיחות קודמת לכל. נפעיל את הדרמל על מהירות 5-6, ונקדח בזהירות את החורים:
![]() | ![]() |
מאוד מומלץ שכאשר אנו קודחים את החורים, יהיה אדם נוסף אחראי על הפעלת וכיבוי הדרמל; מכיוון שהחיכוך בין ראש הקידוח לפלסטיק הוא עצום, נוצר חום רב הממיס מעט את הפלסטיק, כך שראש הקידוח עלול להיתקע מעט בגוף העכבר. במקרה שכזה פשוט כבו את הדרמל, ושחררו את הראש בעדינות כאשר הדרמל כבוי.
בעיה נוספת שסביר להניח שתתקלו בה היא פלסטיק אשר נמס ונדבק לראש הקידוח עצמו. על מנת לנקות את הראש, הפעילו את הדרמל במהירות מירבית וקרבו פצירה אל ראש הקידוח בשעה שזה מסתובב. כך הפלסטיק הדבוק יימס ויופרד מראש הקידוח, ואתם תוכלו להמשיך בביצוע המודינג ללא הפרעה.
![]() | ![]() |
לאחר שתסיימו את קידוח החורים, בוודאי תשימו לב שבתוכם הצטברו שאריות פלסטיק – הוציאו אותן בעדינות באמצעות עיפרון, עט או חפץ דק אחר.
![]() |
התוצאה שקיבלנו לאחר הקידוח נראית כך:
![]() |
מומלץ להדביק בצידם התחתון של החורים (הכוונה לצדו התחתון של הגוף, זה שלא נראה לעין כשהעכבר מורכב) חתיכות קטנות של דבק סלוטייפ שקוף, כדי למנוע כניסת אבק לתוך מעגלי העכבר.
אם כן, שלב הקידוח תם ונשלם. השלב הבא – צביעת העכבר.
מדהים
כל הכבוד !