תמונות ראשונות ומרשימות מתוך דמו שישחר את אחד ההישגים האנושיים הגדולים ביותר מצטרף לעוד מגוון סרטונים שנועדו להמחיש לנו את הפוטנציאל הגדול של כרטיסי ה-Turing
מספר המשחקים שמיישמים הלכה למעשה את טכנולוגיית ה-RTX של NVIDIA לעקיבת קרניים (שחשובה מספיק בכדי ליצור שינוי בשמות כרטיסי המסך של החברה לראשונה מזה קרוב לעשרים שנים), בעיקר בהווה אך גם בעתיד הקרוב, הוא מצומצם בהחלט – אבל במפתחת השבבים ממשיכים במאמציהם לשכנע אותנו בכך שזו יכולת שגיימרים פשוט לא יכולים לוותר עליה או להתעלם ממנה.
אחרי שכבר הוצגו לנו כמה הדגמות גראפיות של הטכנולוגיה המאפשרת יצירת תאורה דינאמית אמינה ומתקדמת והשתקפויות בדיוק ואותנטיות חסרי תקדים במעמד ההשקה של ה-GeForce RTX 2080 וה-GeForce RTX 2080 Ti, השלב הבא בתוכנית של NVIDIA הוא יצירת דמו של הנחיתה ההיסטורית על הירח במשימת אפולו 11, עם התבססות על קסדות האסטרונאוטים ומשטחים מתכתיים של נחתת החלל בכדי להמחיש חידושי RTX בולטים.
נכון לעכשיו יש לנו רק סרטון רשמי קצרצר ומספר צילומי מסך מתוך ההדגמה, אך הם מספיקים מבחינתנו בכדי להראות שיש מה לחכות לתוצר הסופי שכנראה יגיע בחודשים הקרובים – זה אולי לא מרגש כמו משחק אמיתי שתומך ביכולות, אבל נותן לגיימרים, למפתחים וליוצרי תוכן רף ציפיות גבוה למדי.
הדגמה זו מצטרפת את סצינת הדגמה מרשימה אחרת מבית NVIDIA שקיבלה את הכינוי Project Sol, ומתקדמת בתורה במעין מפעל ליצירת סייבורגים עם הרבה משטחים בוהקים ומחזירי אור משלו.
בתחום המשחקים, שני כותרים בולטים תודות לשילובן של טכנולוגיות ה-RTX הם Metro Exodus המדובר ו-Atomic Heart המוכר קצת פחות (בשל היותו הראשון של המפתחת Mundfish) – שניהם יגיעו אלינו רק בשנה הבאה ושניהם זוכים לדחיפה בלתי מבוטלת מצד NVIDIA עצמה בערוץ ה-YouTube הרשמי שלה.
מה דעתכם? בואו לדבר על כך בתגובות!
למה לשלם 3 אלף שקל יותר בשביל תאורה יפה יותר ו reflections זה דפוק
מי שרוצה להנות מפריצות טכנולוגיות מהר לרוב משלם הרבה. אם זה לא מתאים לך, אתה מוזמן להמתין לדור הבא של הכרטיסים.
הגבת מהמקום של חוסר אונים שאתה לא יכול להרשות לעצמך כרטיס כזה.
לא נורא…. גם אני לא.
–
עכשיו עברתי שוב על התגובה שלך ….
תה'ידע מה…..? _ אתה צודק! _ (אתה איש של קונסולה ולא של מחשב אז לא יכול להפנים את הנושא)
שאלה לגבי RTX : הקדמה , הטכנולוגיה מדברת על שקיפות עצמים על-גבי חלונות מים וכו' תוך חישוב נקודת מוצע האור? כדי שהכרטיס יוכל לחשב זאת נדרש מהתכנת של משחק לשתול את האפקטים במשחק עצמו. במידה והוא לא יעשה זאת לא יהיה לכרטיס מה לחשב…..
נשאלת השאלה, במידה והמשחק מתוכנת אם האפקטים המתאימים זאת אומרת שהתכנת שתל כל אפקט לדוגמא על חלון או מים וכו' מה הבעיה של כרטיס שהוא לא RTX לחשב זאת ?
גם כיום אנחנו רואים הדמיות של שקיפות מים ומראות גם ללא RTX אלה בעזרת תכנת גרפי שעבד קשה 🙂 ….
האם מדובר בגימיק שווקי בלבד?
שקודם יואילו בטובם לנחות על הקרקע,
לפני שהם שולחים איתנו לנחות על הירח ביחד איתם
פשוט תקרא על Ray Tracing, או תפוס איזה יוטיוב.
רינדור של זה במחשב ביתי בזמן אמת מהווה פריצת דרך וסוג של גביע קדוש, לא פחות. נקווה שהמפתחים ישכילו למצות את הפוטנציאל במהרה.