Battlefield 2 & FEAR
Battelfield 2
משחק זה הוא המשך למשחק המצליח Battlefield 1942 שעסק בשדות הקרב הרבים של מלחמת העולם השנייה. עם התיישנות הגרסה המקורית החלו משתמשים רבים לבצע הסבות (Mods) למשחק ובראשם עמד ה-Desert Combat Mod שלמעשה דימה את שדה הקרב המודרני, אך כאמור הייתה זו יצירה של משתמשים ולא של החברה שעמדה מאחורי המשחק. הפופולאריות העצומה לה זכתה ההסבה עודדה את המפתחים ליצור משחק חדש שיתמקד בסוג זה של אקשן בן זמננו (עם כל היתרונות והחסרונות שלו), וכך נולד Battlefield 2, עם גרפיקה ומשחקיות משופרת הוא מספק את חווית משחק הרשת האולטימטיבית.
אנו שוב רואים שוויון יחסי בין הכרטיסים בכל הרזולוציות כאשר מדובר בבדיקה ללא הפילטרים, אך כאשר אנו מפעילים את הפילטרים ה-X1800GTO פורץ קדימה ומוביל על פני ה-7600GT במקרים אחדים באף יותר מ-20 פריימים לשנייה.
F.E.A.R
המשחק F.E.A.R (או בשמו המלא First Encounter Assault Recon) כשמו כן הוא, מסתורי ומפחיד. מלבד העובדה הזו נבחר המשחק לאחד המשחקים הטובים ביותר של שנת 2005 וזאת לא רק בשל העלילה שלו. האפקטים הגראפיים שאנו רואים בשימוש במנוע המשחק של F.E.A.R אין כדוגמתם בעוד משחקים שיצאו עד היום וספק אם נראה אותם מיושמים בעוד משחקים בזמן הקרוב. כל אלו הופכים את המשחק למבחן מצוין עבור כרטיסים חזקים ביותר כאשר גם אלו נכנעים אל מול הדרישות הגראפיות העצומות של המשחק. המשחק כולל בתוכו מערכת בדיקה ייעודית כך שאנו נעזרנו בה תוך כדי הגדרת כל פרמטרי האיכות על המקסימום (כולל ה-Soft Shadows).
במשחק זה מצליח הכרטיס לעקוף את ה-X1800GTO בפער משמעותי מאוד, אך שוב כאשר מדובר על הפעלת הפילטרים נראה כי ה-GTO מצליח להתעורר, אם כי עדיין לא בהרבה. נראה כי בעת השימוש בפילטרים קצב הפריימים של כל כרטיס עולה, מה שנראה כמוזר מאוד, וכנראה שנגרם עקב באג במנוע המשחק.