ShaderMark & FarCry
ShaderMark V2.1
תוכנת ShaderMark שונה מהתוכנות של FutureMark בעיקר בשל העובדה שהיא אינה מנסה לדמות משחק אלא רק מודדת את מהירות העיבוד (בפריימים לשניה) של סצנות פשוטות יחסית. באמצעות התוכנה ניתן למדוד את מהירות העיבוד של הכרטיס הגראפי ברמת דיוק מקסימאלית שכן בבדיקה לא משתתף המעבד והסצנה היא יחסית סטטית (מלבד אפקט תאורה משתנה). בתוכנה זו מדדנו את ה-FPS המתקבל בסצנה בה כל סוגי ה-Shaders נבדקים, כמו כן בחרנו לבדוק גם את ביצועי ה-HDR של כלל הכרטיסים.
חוסר התלות המוחלטת במעבד מאפשרת לנו למדוד באופן מדויק את יכולת העיבוד של הכרטיס, ללא צווארי בקבוק. בעת השימוש בפילטרים, מראה ה-7600GT עליונות משמעותית ראשונה על יריבו בכל הרזולוציות. בניגוד לכך, בעת בדיקת הכרטיסים עם פונקצית ה-HDR, נראה כי ההפרש בין שני הכרטיסים קטן מאוד אך עדיין נוטה לטובת ה-7600GT במספר פריימים בודדים.
FarCry v1.33
משחק זה שהקדים בצאתו לשוק את היריבים הגדולים Half Life 2 ו-Doom 3, היווה אבן דרך בעולם המשחקים בכל הנוגע לגרפיקה ואינטליגנציה מלאכותית. מנוע פיזיקאלי מצוין וגרפיקה מהרמה הגבוהה ביותר העניקו לו אינספור תארים, והשילוב המצוין בין צריכה במשאבי עיבוד מתמטי וגראפי הופך אותו לבנצ\'מרק המושלם.
הבדיקה במשחק פופולארי זה לכאורה מבשרת רעות ל-7600GT כאשר בכל הרזולוציות ובכל המצבים מפסיד הכרטיס ל-X1800GTO ואף בהפרשים מאוד גדולים.